אליפות המכללות נפתחה: מקום 4 לפולונסקי וקאל, תוצאה היסטורית לדאגלס

האליפות לנשים נפתחה בטנסי, כשהשחיינית הישראלית נעלה את השליחות 4X200 חופשי של קאל ברקלי. קייט דאגלס רשמה את התוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה, בדרך לשיא אמריקאי בשליחות. צפו במשחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאה פולונסקי ואביב ברזלי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

רגע השיא של עונת השחייה במכללות בארה"ב יצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי) עם פתיחתה של אליפות המכללות הארצית לנשים, ה-NCAA, בנוקסוויל שבטנסי. שתי שחייניות ישראליות לוקחות חלק בתחרות – לאה פולונסקי מקאל ברקלי ואביב ברזלי מטקסס A&M, לצד כמה משחייניות העלית בעולם כיום.

ליל הגמרים הראשון מוקדש באופן מסורתי למשחי השליחים, כאשר פולונסקי זינקה כחלק מהרביעייה של קאל למשחה ל-4X200 יארד חופשי. הישראלית הייתה זו שנעלה את הרביעייה ועם זמן ביניים של 1:44.32 דקות הצליחה להוביל את ה"ברס" למקום הרביעי הכללי. במקצה כולו ניצחה וירג'יניה החזקה, לפני סטנפורד וטקסס שהשלימו את תמונת הפודיום.

צפו ב-4X200 חופשי עם לאה פולונסקי:

מי שתפסה את מרבית תשומת הלב הייתה קייט דאגלס של וירג'יניה, מדליסטית הארד האולימפית ב-200 מעורב אישי, שקבעה זמן ביניים אדיר ב-50 חופשי כחלק מהשליחים ל-4X50 מעורב. דאגלס שחתה 20.32 שניות, הזמן השני בטיבו בהיסטוריה אחרי ה-20.27 שניות של אנה הופקין מ-2020. הרביעייה כולה, יחד עם גרטשן וולש, אלכס וולש ולקסי קומו, שברה את השיא האמריקאי במשחה עם 1:31.51 דקות, שיפור של 22 מאיות לשיא שקבעו בעצמן באליפות ה-ACC רק לפני חודש.

צפו בשיא האמריקאי החדש:

הערב, תזנק לאה פולונסקי לאחד המשחים החזקים שלה, 200 יארד מעורב אישי, ותנסה לעלות לראשונה בקריירה לגמר אישי באליפות המכללות. בהמשך התחרות היא עתידה לשחות גם 400 מעורב אישי ו-200 פרפר, כמו גם משחי שליחים נוספים. אביב ברזלי תשחה מחר את ה-100 גב ובהמשך את המשחה החזק שלה ל-200 גב. בשבוע הבא תיערך האליפות לגברים, שם יזנקו למים 9 שחיינים ישראלים נוספים בשיא השתתפות ישראלי חדש.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג