עוד לילה מוזהב: גל כהן גרומי ולאה פולונסקי השלימו דאבלים במכללות

השחיינים הישראלים ממשיכים לעלות על הפודיום באליפויות הקונפרנס. כהן גרומי ניצח ב-100 פרפר, 16 מאיות לפני תומר פרנקל, פולונסקי ניצחה ב-400 מעורב אישי. ארד גם לאיתן בן שטרית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל כהן גרומי | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

השחיינים הישראלים ממשיכים לכבוש את הפודיום באליפויות הקונפרנסים בליגת המכללות בארה"ב והלילה (בין שישי לשבת) קיבלנו עוד 5 מדליות כחול-לבן, כולל שתיים מזהב.

רגע השיא של הלילה הגיע ממישיגן מאליפות הביג טן, שם המשחה ל-100 יארד פרפר זימן קרב ראש-בראש בין שני שחיינים אולימפיים מנבחרת ישראל: גל כהן גרומי ממישיגן ותומר פרנקל מאינדיאנה. הקרב לא אכזב והשניים סיפקו משחה מרהיב. ב-50 הראשון הם נגעו בקיר יחד עם 20.79, וב-50 השני כהן גרומי סיים מעט חזק יותר כדי לנצח עם 44.50 שניות, 16 מאיות לפני פרנקל. וכמובן הייתה גם לחיצת יד וחיבוק חם בין השניים בסיום.

צפו ברגעי הסיום של המשחה:

התוצאה של שניהם היא מהירה מקריטריון A לאליפות המכללות, כאשר זו של כהן גרומי מהווה גם שיא אוניברסיטה חדש, שיא בריכה חדש ושיא אליפות חדש. יהיה מעניין מאוד לראות את הקרב בין השניים במשחה הזה נמשך גם לבריכות הארוכות בקיץ, שכן כזכור זהו משחה בו שניהם קבעו את הקריטריון האולימפי לטוקיו בזמנו ושניהם העפילו בו לחצי גמר אליפות העולם.

עוד מדליית זהב ישראלית הגיעה מאליפות ה-PAC12 לנשים, שם לאה פולונסקי השלימה דאבל של משחה המעורב, הפעם עם ניצחון במשחה ל-400 יארד מעורב אישי. השחיינית הישראלית קבעה 4:05.27 דקות, פער של 0.9 שניות מהמקום השני. כדי להשלים את העבודה, בסוף ההצגה זכתה יחד עם שליחות קאל ברקלי גם במדליית הכסף במשחה השליחות ל-4X100 מעורב, כשהיא שוחה את סגנון החזה בזמן של 1:01.11 דקות.

צפו בסיום המשחה של לאה פולונסקי:

צפו בראיון של לאה פולונסקי לאחר הניצחון:

בחזרה למישיגן, מדליה נוספת הגיעה גם מצידו של איתן בן שטרית. שקטף מדליית ארד שנייה בתחרות, הפעם ב-400 מעורב אישי. הישראלי קבע 3:43.49 דקות ושיפר משמעותית את שיאו האישי. במשחה ל-200 חופשי בר סולובייצ'יק סיים במקום השישי עם 1:34.83 דקות, מאית אחת לפני תומר פרנקל, שהלך על דאבל קשוח בהצגה הזאת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג