צפו: זהב לגל כהן גרומי ולאה פולונסקי במכללות, מדליות גם לסולובייצ'יק ובן שטרית

השחיינים הישראלים ממשיכים לקצור הישגים מעבר לים: לאה פולונסקי ניצחה את ה-200 מעורב אישי באליפות ה-PAC12, גל כהן גרומי ואיתן בן שטרית עמדו יחד על הפודיום באליפות הביג טן באותו משחה, כסף לבר סולובייצ'יק ב-500 חופשי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתן בן שטרית וגל כהן גרומי על הפודיום | צילום: מישיגן

השחיינים הישראלים ממשיכים לקצור הצלחות באליפויות הקונפרנסים בליגת המכללות והלילה (בין חמישי לשישי) היו אלו לאה פולונסקי וגל כהן גרומי, שזכו שניהם במדליות זהב במשחה ל-200 יארד מעורב אישי באליפות ה-PAC12 והביג טן בהתאמה. כדי להשלים את התמונה, בר סולובייצ'יק זכה במדליית כסף ב-500 חופשי ואיתן בן שטרית זכה בארד ב-200 מעורב אישי.

באליפות הביגן טן כבר מכירים היטב את השחיינים הישראלים, וכשהאליפות באן ארבור במישיגן, גל כהן גרומי ואיתן בן שטרית מרגישים בבית. שניהם זינקו יחד לגמר המשחה ל-200 מעורב אישי ועמדו יחד גם על הפודיום. כהן גרומי השיג ניצחון שני רצוף במשחה זה, עם זמן של 1:41:20 דקות, רק 15 מאיות משיא האליפות. בן שטרית, באליפות ראשונה בקריירה, נגע בקיר אחרי 1:43:31 דקות וזכה לחיבוק גדול מחברו לנבחרת על הפודיום.

צפו בניצחון של גל כהן גרומי:

בגמר ה-500 יארד חופשי, בר סולובייצ'יק סיים שני ועמד גם הוא על הפודיום, עם זמן של 4:14:45 דקות. רק ג'ייק ניומרק מוויסקונסין עקף אותו עם 4:12.96 דקות.

במקביל, באליפות ה-PAC12, לאה פולונסקי הרשימה עם מדליית זהב וזמן מצוין ב-200 יארד מעורב אישי של 1:54.02 דקות, בעיקר הודות ל-50 חזק בסגנון החזה. לאה נהנתה ממחיקה של טורי האסק, שבחרה לשחות בסופו של דבר את ה-50 חופשי, וניצלה זאת עד תום.

צפו בניצחון של לאה פולונסקי:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג