עוצמה ישראלית: איתמר איינהורן ניצח בצ'כיה, עודד קוגוט ניצח עוד קטע בפולין

שני הספרינטרים ממשיכים בשבוע החלומי שלהם, כשאיינהורן הסתייע בכריס פרום וחבריו לישראל פרמייר טק כדי לנצח בקטע הראשון בצ'כיה, קוגוט רשם ניצחון שני רצוף במדי נבחרת ישראל ומוביל בפולין. איינהורן: "לא הגיע במקרה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר איינהורן ועודד קוגוט | תמונות: ספרינט סייקלינג, Dana_dzankovic

צמד רוכבי האופניים הישראלים איתמר איינהורן ועודד קוגוט בכושר שיא! היום (חמישי) השיגו השניים ניצחונות בצ'כיה ובפולין בהתאמה והשלימו רצף חסר תקדים של חמישה ניצחונות כחול-לבן בשבוע. זו גם הפעם הראשונה ששני רוכבים ישראלים זוכים במקביל בשני מרוצים.

לכתבות נוספות בנושא:
אחרי הקטע הארוך אי פעם: לוטה קופקי מובילה בטור דה פראנס לנשים
יום חלומי לרוכב האופניים עודד קוגוט: ניצחון בפולין וחוזה מקצועני בישראל פרמייר טק
נולדה עם אופניים ביד: בת ראשונה לרוכבים הישראלים גיא שגיב ועומר שפירא

הניצחון של איינהורן הוא האיכותי מבין השניים, משום שהושג בטור מקצועני ברמה גבוהה בהשתתפות כמה קבוצות מהפרו-טור ביניהן אלופת הטור דה פראנס יומבו ויסמה. הספרינטר הישראלי הגיע לטור הצ'כי בכושר מצוין אחרי שני ניצחונות בפולין בשבוע האחרון (בשורות נבחרת ישראל) ונהנה מתמיכה של הרכב רוכבים חזק בקבוצתו ישראל פרמייר טק, כולל אלוף הטור דה פראנס ארבע פעמים כריס פרום.

איתמר איינהורן מנצח | צילום: ספרינט סייקלינג

למרות פתיחה אינטנסיבית במיוחד, איינהורן הוכיח שהוא מסוגל להתמודד גם עם שתי עליות מדורגות: "סבלתי מאוד בהתחלה, אבל כאשר הדברים נרגעו, הצלחתי להתאושש ולהתכונן לסיום. ריק זאבל עזר לי לעלות קדימה בקילומטר האחרון. ידעתי שמה שיכריע הוא הפנייה האחרונה ואם אכנס אליה ראשון, אוכל לקחת את כל הקופה. זה בדיוק מה שקרה. אני חושב שזה היה אחד הספרינטים הכי ארוכים שעשיתי. מהפנייה ועד הסיום לא הסתכלתי אחורה".

כמה דקות אחר כך, בפולין, השיג קוגוט הצעיר ניצחון בספרינט בשלב השני של טור דוקולה במדי נבחרת ישראל. קוגוט, שניצח גם בספרינט בשלב הפתיחה בטור אתמול – מוביל את הטור כולו כמובן וילבש מחר את החולצה הצהובה (כן כן, גם בפולין יש חולצה צהובה) יום שני ברציפות.

עודד קוגוט עם החולצה הצהובה | צילום: Dana_dzankovic_

מדובר ברצף ניצחונות כמעט בלתי נתפס של שני המאיצים הישראלים. איינהורן ניצח בשני מרוצים חד יומיים בפולין בשבוע האחרון לפני הינצחון שהשיג היום בצ'כיה ואילו קוגוט, שאתמול חתם על חוזה מקצועני בקבוצה הבוגרת של ישראל פרמייר טק, העלה את סך הניצחונות לחמישה. "אני גאה בהם ובהישג הזה שבא בעקבות הרבה עבודה קשה של השניים", אמר הדירקטור הישראלי של הקבוצה, דרור פקץ'. "אני מקווה ומאמין שההצלחה הזו – תעניק השראה להרבה רוכבים ישראלים צעירים". איינהורן סיכם: "אין ספק שעברנו כברת דרך ארוכה. לפני כמה שנים לא היינו מעזים אפילו לחלום על זה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אילון הגיב:

    הרוכב שמתלבש בחולצה הצהובה הארוכה על הפודיום זה איתמר, לא עודד (ניתן גם לראות שמדובר בטור הצכ׳י ככתוב על החולצה). כתבתם שזה עודד, ממליץ לעדכן את הכיתוב למען הוגנות האתלטים.

    רשמתם:
    עודד קוגוט עם החולצה הצהובה | צילום: Dana_dzankovic_

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג