עשה זאת שוב: ניצחון שני תוך 4 ימים לרוכב איתמר איינהורן בפולין

הספרינטר הישראלי ממשיך לצבור ניקוד למשחקים האולימפיים יחד עם נבחרת ישראל: "כבר ניצחתי מרוצים, אבל לנצח בפעם השנייה בפחות משבוע? את זה עדיין לא חוויתי". היעד הבא: הטור הצ'כי עם ישראל פרמייר טק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר איינהורן | צילום: ספרינט סייקלינג

אלוף ישראל באופני כביש איתמר איינהורן הוביל היום (שלישי) את נבחרת ישראל לניצחון שני בתוך ארבעה ימים בפולין, הפעם במרוץ מדרגה 1.2 בעיירה ז'דונובו.

"כבר ניצחתי מרוצים, אבל לנצח בפעם השנייה בפחות משבוע? את זה עדיין לא חוויתי" אמר איינהורן ומיהר להעניק את מלוא הקרדיט לחבריו לנבחרת: "זה משקף את האיכות הגבוהה של הנבחרת ואת המחויבות שלנו אחד לשני, לקחת אחריות ולנצל את הכח שלנו ברגעים המכריעים".

המרוץ בן 144 הקילומטרים היום בפולין כלל 5 הקפות, כאשר חבריו של איינהורן דואגים לגונן עליו ולמקם אותו מקדימה לקראת סוף ההקפה האחרונה. בקילומטר האחרון היה זה חברו לנבחרת, עודד קוגוט שסייע לו לצאת למהלך הסיום: "היו כמה פניות לא קלות אבל התמודדתי עם זה וניצחתי בספרינט", סיפר איינהורן.

הניצחון יעניק לנבחרת עוד 40 נקודות במרוץ להשגת הכרטיס למחשקים האולימפיים בפריז. הנבחרת תמשיך בסדרת המרוצים שלה , הפעם עם קוגוט כספרינטר המוביל שלה, כאשר איינהורן מצטרף להרכב ישראל פרמייר טק שתזנק ביום חמישי לטור הצ׳כי.

"הרמה תהיה כמובן יותר גבוהה אבל אני מקווה לנצח שלב גם בצ'כיה", אמר איינהורן. בהרכב הקבוצה בטור הצ'כי הוא צפוי להיעזר בלא אחר מאשר ארבע פעמים אלוף הטור דה פראנס כריס פרום, שכזכור נותר השנה מחוץ לסגל הקבוצה לטור. "בפעם האחרונה ששיתפנו פעולה הוא עזר להוביל אותי לניצחון" (בטור הסלובקי מול אלוף העולם לשעבר פיטר סגאן), נזכר איינהורן "נקווה לשחזר את זה".

הרכב הנבחרת בניצחון היום בפולין: איתמר איינהורן, עודד קוגוט, ולאד לוגינוב, אמרי פיינגזיכט, להב דיודזון וגיא תימור.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג