נולדה עם אופניים ביד: בת ראשונה לרוכבים הישראלים גיא שגיב ועומר שפירא

הזוג המלכותי של עולם האופניים בישר לעולם על הולדת בתם הראשונה, לה קראו דני: "מראה לנו מהרגע הראשון שהיא יודעת יותר טוב מכולנו מתי זה הזמן. והיא כל מה שיכולתי לחלום"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיא שגיב עם בתו דני | צילום: אינסטגרם

הזוג המלכותי של עולם האופניים הישראלי, גיא שגיב ועומר שפירא, בישרו היום (חמישי) על הולדת ביתם הראשונה, לה קראו בשם דני. שגיב ושפירא, שמתגוררים בימים אלה בג'ירונה שבספרד, נישאו בשנה שעברה ולאחר שעומר שיתפה מחוויות ההריון שלה באופן תדיר בחודשים האחרונים ברשתות החברתיות, כולל רכיבה בחודש תשיעי, כעת הם סיפקו את הבשורות המשמחות.

אחרי הלידה שפירא כתבה ברשת: "דני שגיב, 24/7 (תאריך מחייב משהו). מראה לנו מהרגע הראשון שהיא יודעת יותר טוב מכולנו מתי זה הזמן. והיא כל מה שיכולתי לחלום. יאללה דני".

גיא שגיב בן ה-28 הוא אחד מבכירי הרוכבים של ישראל, הרוכב בקבוצה המקצוענית ישראל פרמייר טק. הוא היה לרוכב הישראלי הראשון שסיים את הג'ירו ד'איטליה, שהוזנק בישראל ב-2018, והוכתר כאלוף ישראל באופני כביש 3 פעמים (2015, 2016 ו-2019) ועוד פעמיים היה אלוף ישראל נגד השעון (2017 ו-2020), כשהשנה סיים שני באליפות הכביש.

עומר שפירא בת ה-28 ייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו, שם זכורה כמי שפרצה קדימה בבריחה שהובילה את המרוץ זמן רב, אולם נתפסה 5 ק"מ לסיום וסיימה במקום ה-24. לכך הוסיפה מקום 15 במרוץ נגד השעון. כמו כן, היא אלופת ישראל שש שנים ברציפות בין 2017 ל-2022 והאלופה נגד השעון ב-2020 ו-2022.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג