מרגש: רוכבי הנבחרת ערכו 12 הקפות ליום הולדתו של ארז שנמצא בשבי

ארז קלדרון ציין יום הולדת 12 בשבי החמאס, ואיגוד האופניים התגייס לציין זאת יחד עם משפחתו, לה הוענקו אופניים עבורו במתנה, שיחכו לו עם שובו. אמו הדס ביקשה: "תצעקו לעולם בכוח - הם חוזרים!"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
האופניים שהוענקו לארז בוולודרום | צילום: באדיבות Free Our Kids

יום הולדת עצוב בשבי חמאס. במתחם הוולודרום ע"ש סילבן אדאמס התכנסו אתמול (חמישי) כ-30 רוכבות ורוכבי נבחרות ישראל ברכיבה על אופניים וכ-25 בני ובנות נוער חובבי רכיבה, כדי לציין את יום הולדתו ה-12 של ארז קלדרון, השבוי בעזה. גם בת דודתו של ארז, חברת נבחרת הנוער של ישראל באופני שטח, לקחה חלק ברכיבה המשותפת. במקביל, בכל רחבי הארץ רוכבים נקראו לרכוב עם הכיתוב "ארז, מחכים לרכוב יחד איתך".

לכתבות נוספות בנושא:
"רצים להשבתם": קהילת הריצה מתגייסת בארץ ובעולם להחזרת החטופים
"כל ק"מ הוא דולר": מיזם הרכיבה של תנועת הנוער ברטלי למען ילדי העוטף
"רצינו לתת לילדי העוטף קצת מנוחה לנפש, כמו שרק אופניים יודעים לעשות"

הרוכבות והרוכבים יצאו ל-12 הקפות יחד על המסלול, לציון 12 שנותיו של ארז, כאשר על הפודיום בוולודרום הוצבו אופניים שהוענקו במתנה לארז מאיגוד האופניים ויחכו לשובו. גם תמונות בני המשפחה החטופים הונחו על כסאות בזמן הרכיבה. על המסך הוקרן סרטון ברכות מחבריו של ארז, כשגם סילבן אדמס עצמו שלח ברכה בה הבטיח לקחת את ארז ועופר לטור דה פראנס כשישובו.

"ארז אוהב לרכוב באופני הרים", מספרת אמו הדס. "אביו גם רוכב אופניים מקצוען. הלוואי שהם היו איתנו היום כדי לראות את מה שקורה כאן. אני מחכה לו, אני ממתינה להפתעה בכל רגע לראות אותו שמח ומאושר כמו שהוא תמיד, מחייך ומפזר את אורו בכל מקום", עוד ביקשה מכלי התקשורת במקום: "תצעקו לעולם בכוח – הם חוזרים"!

דפנה לנג, יו"ר איגוד האופניים, סיפרה כי "ארז ועופר קלדרון הם חלק מקהילת האופניים. הם רוכבים מוכרים, חלק מהקהילה החמה שלנו. כאשר פנו אלינו מעמותת Free Our Kids ואמרו לנו שארז חוגג 12, מיד התגייסנו כדי לציין את התאריך המיוחד הזה ואת העובדה שהוא חוגג 12 והוא לא איתנו אלא חטוף בעזה".

רוכבי הנבחרת בוולודרום למען ארז | צילום: באדיבות Free Our Kids

תמונתו של ארז והחטופים לצד המשפחה בוולודרום | צילום: באדיבות Free Our Kids

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג