ארז קלדרון מציין יום הולדת 12 בשבי חמאס, רוכבי ישראל מתגייסים עבורו

ארז נחטף מביתו בניר עוז יחד עם אחותו ואביו, רוכב האופניים עופר קלדרון. איגוד האופניים התגייס ורוכבי הנבחרת ירכבו עבורו בוולודרום, כשכל הרוכבות והרוכבים נקראים להשתתף ביוזמה מהבית. כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ארז קלדרון | צילום: פרטי

ארז קלדרון מציין היום (חמישי) את יום הולדתו ה-12 בשבי חמאס. ארז נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר, יחד עם אביו עופר, רוכב אופניים מקצועי ואחותו סהר בת ה-16. סבתו כרמלה ובת דודתו נויה נחטפו אף הן ונרצחו על ידי המחבלים.

לכתבות נוספות בנושא:
"כל ק"מ הוא דולר": מיזם הרכיבה של תנועת הנוער ברטלי למען ילדי העוטף
"רצינו לתת לילדי העוטף קצת מנוחה לנפש, כמו שרק אופניים יודעים לעשות"
3,000 ק"מ למען ישראל: המחווה המדהימה של רוכב האופניים הצ'כי

לכבוד יום הולדתו, התגייס עולם הרכיבה הישראלי למענו, במחווה יוצאת דופן שמטרתה להעלות את החשיפה לנושא ולקרוא לשחרורו המהיר ולשחרור כלל החטופים הישראלים המוחזקים בעזה.

הדס, אמו של ארז, סיפרה לעמותת Free Our Kids המלווה את המשפחות שילדים נחטפו, שאהבתו הגדולה של ארז היא רכיבה על אופניים, כמו של אביו עופר. איגוד האופניים בישראל נרתם מיד והיום בשעה 17:00, כמחווה ליום הולדתו של ארז, בנוכחות אמו ומשפחתו, כ-30 רוכבי נבחרת ישראל ירכבו עם מדי הנבחרת בוולדרום ע"ש סילבן אדאמס שבהדר יוסף. 12 הקפות של המסלול, כסמל ליום הולדתו ה-12 של ארז.

ארז וסהר קלדרון | צילום: פרטי

במקביל, יתקיים בכל רחבי הארץ מרוץ אופניים וירטואלי, אליו מוזמנים כל רוכבי האופניים בישראל עם בקשה להעלות תמונה או סרטון רכובים על אופניים לרשת, בצמוד לכיתוב "ארז, מחכים לרכוב יחד איתך", בצרוף ברכה אישית ולתייג את העמוד של freeourkids_il ואת איגוד האופניים (cycling_israel). כשארז ומשפחתו יחזרו בתקווה במהרה מהשבי יועברו אליו הסרטונים והברכות.

דפנה לנג, יו"ר איגוד האופניים בישראל: "קיבלנו פנייה מ-Free Our Kids על כך שארז קלדרון נחטף לעזה עם אביו ואחותו ומציין יום הולדת 12. הבנו שארז אוהב מאוד לרכוב על אופניים ומיד נרתמנו לציין את יום הולדתו. רוכבי נבחרת ישראל וכן בני נוער יגיעו לוולדרום, ועל מסלול האופניים האולימפי שלנו בהדר יוסף יקיימו מפגן תמיכה למשפחת קלדרון וקריאה לשחרור מיידי של ארז, בני משפחתו וכל שאר החטופים. אנו צרפנו את ארז ואביו עופר כחברי כבוד של האיגוד ונעניק לנציגי המשפחה אופניים מקצועיים שימתינו לארז".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג