3,000 ק"מ למען ישראל: המחווה המדהימה של רוכב האופניים הצ'כי

סיוע שהגישו רוכבים ישראליים לפני שנה לרוכב לוקאש קלמנט, הפכו אותו לשגריר ישראלי בלתי רשמי ובעקבות המלחמה החליט לחצות את אירופה כדי ליצור סמל מגן דוד: "שתפו, שכולם יידעו שאנחנו איתכם!"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לוקאש קלמנט והמסלול המתוכנן | צילום: פייסבוק

מחווה ספורטיבית יוצאת דופן לישראל בשעה הקשה מגיעה היום (שלישי) מצ'כיה. רוכב האופניים הצ'כי לוקאש קלמנט יצא הבוקר למסע אופניים של כ-3,000 ק"מ ברחבי אירופה למען ישראל. עד כמה למען ישראל? כל מטרתו היא ליצור באמצעות המסלול שהוא רוכב בו צורה של מגן דוד לכבוד קהילת הרוכבים בארץ ולכבוד ישראל בכלל.

המסלול של קלמנט יצא לדרך בביתו בבצ'כיה, כאשר פינותיו של המגן דוד במסלול אותו הוא מתכנן לעבור ננעצו בלינץ באוסטריה,בגרמניה בערים נירנברג, האלה ואייזנהוטנשטאדט, פינה נוספת ננעצה סמוך לוורוצלאב בפולין, ובקרומריץ בצ'כיה. ניתן לעקוב לייב אחר התקדמותו של קלמנט דרך הקישור כאן.

המסלול המתוכנן של לוקאש קלמנט | צילום מסך

קלמנט עצמו כתב: "חברים, אנחנו איתכם ואני עוזר הכי טוב שאני יכול. למעשה, בחרתם בי כשגריר הלא רשמי שלכם, כדי לצייר את הסמל שלכם עם 3,000 ק"מ ברחבי אירופה על האופניים. שתפו את זה, שכולם יידעו שאנחנו איתכם! ושצ'כיה תומכת ועובדת איתכם! אני חושב עליכם ומאמין בכם"

רוכב האופניים הישראלי אלעד בכר, חברו של קלמנט וממובילי קהילת הבייקפאקינג הישראלית, סיפר: "קחו סיפור מרגש. לפני שנה רכב כאן בארץ בחור מצ'כיה, הוא התחרה בתחרות אולטרה אנדורנס על אופניים מהצפון לדרום (1,400 ק"מ) וכשסיים הגיע לתל אביב ושם נגנבו לו האופניים ובעצם את כל הציוד איתו הגיע מצ'כיה והוא נשאר חסר כל, משוטט בתל אביב ולא יודע מה לעשות בכדי לחזור בחזרה הביתה".

"כשאחד החברים פגש אותו במקרה משוטט, מיד פתחנו חמ"ל וכל קהילת הרוכבים התגייסנו למענו ובמהרה אספנו מספיק כסף בכדי שיקנה אופניים חדשים, ציוד וכמובן שגם עטפנו אותו בחום הישראלי המפורסם. הבחור התרגש מכל העזרה והחליט שעל גבי האופניים יטביע מגן דוד וכיתוב בעברית (מדובר על רוכב שמתחרה בכל העולם). כעת כשאנחנו בתקופת לחימה ואיבדנו חברים רבים, בני משפחה ומכרים, הבחור הזה מצ'כיה, שבסך הכל עשינו בשבילו מעשה שמבחינתנו נראה כל כך הגיוני אך בשבילו עולם ומלואו, יצא לרכוב 3,000 ק"מ ברחבי אירופה בכדי לצייר סמל אחד בלבד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג