ברחבי ישראל ובכל העולם ירכבו למען החטופים לציון 100 ימים בשבי

הרוכבות והרוכבים בסוף השבוע נקראו לקשור סרט צהוב לאופניהם, כשבראשון יגיע השיא עם רכיבה של 136 בני משפחות חטופים ורוכבים שנפגעו בוולודרום בתל אביב: "מבקשים מכולם להתגייס למפגן"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הסרט הצהוב על האופניים | צילום: ישראל פרמייר טק

בכל התחומים מציינים בסוף השבוע הקרוב 100 ימים ל-7 באוקטובר, ובפרט 100 ימים בהם 136 ישראליות וישראלים חטופים בשבי חמאס. לציון המאורע ולקריאה לשחרורם המיידי, ישנן יוזמות רבות גם בעולם הספורט, כשאחת המובילות שבהן היא באופניים.

לכתבות נוספות בנושא:
בהובלת כריס פרום: עשרות אלפים בכל העולם ירכבו למען החטופים
"100 ימים בגיהנום": הריצה למען השבת החטופים חוזרת בשבת לת"א
כמו בקיבוץ: קהילת רעים קיבלה תרומה של 100 זוגות אופניים להתניידות בעיר

ביום ראשון הקרוב עתידים לרכוב בכל העולם למען שחרור החטופים, כשאלוף הטור דה פראנס לשעבר כריס פרום מהקבוצה הישראלית "ישראל פרמייר טק", הוא אחד המובילים של המיזם. גם בישראל ייערך ביום ראשון אירוע מיוחד בוולודרום בתל אביב, ועוד לפני כן בסוף השבוע יצאה קריאה לרכוב עם סרט צהוב על האופניים לאות הזדהות.

באיגוד האופניים כתבו לרוכבים: "חברים יקרים, משפחת רוכבי האופניים בישראל, בשמנו, איגוד האופניים ובשם מטה משפחות החטופים אנו מבקשים מכולכם להתגייס למען החטופים במפגן רכיבה, אחדות והזדהות שיתקיים בארץ וברחבי העולם בסוף השבוע הזה. אנו מבקשים מכל הקבוצות, מועדוני האופניים והרוכבים שיצאו לכבישים ולדרכים – להקדיש את רכיבת הסופ"ש לחטופים עם סרט צהוב (או בלי), ולהעלות צילומים למדיות עם ההאשטאג המיוחד שנבחר #RideToBringThemHomeNow"

"וביום ראשון: אנא הגיעו לוולודרום יחד עם חבריכם ובני משפחותיכם בשעה שלוש אחה״צ לצפות בטקס ובמפגן הרכיבה המרגש של 136 בני משפחות חטופים ורוכבים שרבים מהם נפגעו ב 7 באוקטובר. חברינו, ביניהם עברי לידר ודני קושמרו יגיעו אף הם כמו רבים אחרים. הדס קלדרון תישא דברים באירוע ואנו מקווים לראות גם את בנה ארז שאביו עופר עדיין שם בעזה בידי החמאס. גם רעייתו של הרוכב החטוף רון בנימין תישא דברים בשם המשפחות. בואו לחבק אותם יחד איתנו!"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג