יוכל שוב לרכוב: ארז קלדרון בן ה-12 שוחרר משבי חמאס

הילד שריגש את כל עולם האופניים שוחרר במסגרת הפעימה הרביעית בעסקה, יחד עם אחותו סהר בת ה-16. אביהם, רוכב האופניים עופר קלדרון, נותר בשבי. מהמשפחה נמסר: "מלאי התרגשות ועדיין לא עיכלנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ארז קלדרון | צילום: פרטי

בפעימה הרביעית של עסקת השבת החטופים משבי חמאס הושלמה אמש (שני) בשעת לילה, ובין המשוחררים היה גם ארז קלדרון בן ה-12, הילד שריגש את כל עולם האופניים, אשר התגייס למען שחרורו. יחד עם ארז שוחררה גם אחותו סהר בת ה-16, אולם אביהם, רוכב האופניים ארז קלדרון, נותר בשבי חמאס.

לכתבות נוספות בנושא:
אחרי 51 יום: 4 מבני משפחתו של הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל שבו משבי חמאס
מבארי לת"א: לה-מדווש הגיעו להתארח במרכז והבעלים ארז מנור נרגש במיוחד
הקבוצה מהעוטף נפגשה לראשונה מאז 7.10 בפעילות מרגשת בוולודרום

לפני חודש בדיוק, בעת שציין את יום הולדתו ה-12, אותו העביר בשבי, נערך אירוע מיוחד לכבודו של ארז, שאחת מאהבותיו הגדולות היא רכיבה על אופניים. באירוע, רוכבי נבחרת ישראל רכבו 12 הקפות בוולודרום לכבודו, יחד עם בנות ובני נוער, בהם גם בת דודתו של ארז, חברת נבחרת הנוער באופני הרים.

באותו אירוע הוצבו על הפודיום בוולודרום אופניים שהוענקו במתנה לארז מאיגוד האופניים, וכעת יוכל סוף סוף לרכוב עליהם. על המסך הוקרן בין היתר מסר ששלח הבעלים של קבוצת ישראל פרמייר טק סילבן אדמס בו הבטיח לארח את ארז ואביו עופר בטור דה פראנס עם שובם. במקביל, בכל הארץ נערכו רכיבות שונות עם הכיתוב "ארז, מחכים לרכוב יחד איתך".

מהמשפחה נמסר אמש: "אנחנו מלאי התרגשות ועדיין לא עיכלנו את ההתרחשויות. יותר מכול, אנחנו מייחלים לחזרתו בחיים ובמהרה של אהובנו עופר קלדרון, אבא של סהר וארז שעדיין נמצא בסכנה, וכמובן של כל החטופות והחטופים כמטרה לאומית נעלה. אנחנו מבקשים להודות לעם ישראל על הערבות ההדדית, האחדות, הדאגה והחיבוק האינסופי שקיבלנו. זה מאד מסייע ומחזק ואנו מבקשים בכל לשון של בקשה להמשיך ולתמוך במאמץ של כלל משפחות החטופים להשבת כולם בהקדם. אנחנו מבקשים מהציבור לתת לנו את הזמן, לכבד את הפרטיות ולאפשר לנו לחבור מחדש אל יקירינו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג