מבארי לת"א: לה-מדווש הגיעו להתארח במרכז והבעלים ארז מנור נרגש במיוחד

חנות האופניים הוותיקה והמוכרת, שנותרה סגורה מאז השבת השחורה, הגיעה להתארח בשרונה מרקט לסופ"ש. הבעלים סיפר: "אנחנו מקווים זה יעזור לנו במצבנו כרגע", וגם מתי הוא חושב שהחנות תיפתח שוב בעוטף?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ארז מנור בכניסה לחנות הזמנית של לה-מדווש בתל אביב | צילום: גיא דר

אירוע מרגש במיוחד התרחש היום בתל אביב. "לה-מדווש", מרכז האופניים הוותיק והמוכר מבארי, הגיע להתארח בשרונה מרקט ואחרי כמעט שבעה שבועות שעמד סגור, זכה לתחייה מחודשת, גם אם לא במיקום המקורי. צוות שוונג הגיע לשם כדי להתרשם מהמבחר הגדול של האופניים והציוד שהביא איתו צוות החנות המסור, וגם כדי לשוחח עם הבעלים והמנהל ארז גורן, שהיה נרגש במיוחד.

לכתבות נוספות בנושא:
בואו לתמוך: חנות האופניים "לה-מדווש" מבארי מגיעה לת"א בסופ"ש
יצאו לברווט עצמאי למען בית השנטי, וכבר מתכננים את הרכיבה הבאה
הקבוצה מהעוטף נפגשה לראשונה מאז 7.10 בפעילות מרגשת בוולודרום

ארז, הרמתם את לה מדווש מבארי בתל אביב
"כן, זה מאוד מרגש מה שקורה פה, עם כל העזרה העצומה שאנחנו מקבלים, גם מאנשי ביג, וגם מאנשים שבאו והתנדבו ועוזרים לנו, זה באמת מרגש, ואנחנו מקווים זה יעזור לנו במצבנו כרגע".

ספר קצת מה הבאתם
"הבאנו מאופני ילדים, כל הסוגים והמידות, אופניים יותר גדולים בכל הגדלים, אופני שטח, אופני עיר מה שכאן אוהבים מאוד, והמון המון ציוד, גם ביגוד, וצמיגים ונצנצים וקסדות, כמעט כל מה שאפשר לדמיין יש לנו פה"

ראינו שיצא לך לראות חבר'ה שאתה מכיר וניגשו
"אני כל הזמן פוגש אנשים, והאמת שאני אחד שלא הייתי מתחבק, ומאז האירוע הזה למדתי אני כל הזמן פוגש ומתרגש ומחבק את כולם".

ספר קצת על הפרוצדורה להביא
"כן זה נסיעה מים המלח לבארי, לאזור שהוא במלחמה, גייסנו את כל הצוות שלנו אתמול להכין את כל האופניים והציוד, אתמול הגיעו אלינו שתי משאיות של עמותת שינוע חברתי גם בהתנדבות שעזרו לנו. היום מוקדם בבוקר פרקנו פה את הכל, ועכשיו הכל כבר מסודר כאילו אנחנו כאן כמה שנים".

החנות הזמנית של לה-מדווש בתל אביב | צילום: גיא דר

מתי להערכתך נזכה להיפגש בבארי מול החנות?
"אני מבטיח לך שזה הרבה יותר מוקדם ממה שאתה ואחרים מצפים. אומרים לי שנים, לא, זה לא שנים, במקרה הרע זה כמה חודשים מועטים. אני לא מתכוון להיות פה בתל אביב כחנות אופניים. אנחנו לה-מדווש, אנחנו מקום אחר, אנחנו מוציאים טיולים, מוציאים השכרות, בית קפה, החנות זה חלק מהמקום אבל זה לא העיקר".

למעוניינים, החנות ממוקמת בכניסה A של שרונה מרקט (קלמן מגן 3, תל אביב) ותהיה פתוחה ביום חמישי מ-12:00 עד 19:00, ביום שישי מ-9:00 עד 15:00 וביום שבת מ-11:00 עד 19:00.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג