אחרי 51 יום: 4 מבני משפחתו של הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל שבו משבי חמאס

חן אלמוג גולדשטיין וילדיה אגם, גל וטל, הם בין המשוחררים בפעימה השלישית של העסקה. חן היא אלמנתו של איש הברזל נדב גולדשטיין ז"ל ואחותו של רץ האולטרה עומרי אלמוג שמוביל את הריצות למען החטופים בת"א
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
השלטים למען השבתם של בני משפחת גולדשטיין-אלמוג | צילום: גיא דר

הפעימה השלישית של עסקת השבת החטופים לישראל משבי חמאס הושלמה הערב (ראשון) ואחרי 51 יום בשבי חמאס, בין 17 השבים לישראל (בהם 14 אזרחים ישראלים) נכללו גם חן אלמוג גולדשטיין ושלושה מילדיה – אגם בת ה-17, גל בן ה-11 וטל בן ה-9.

לכתבות נוספות בנושא:
עם אלופה אולימפית ואלופת עולם: בת"א המשיכו לרוץ למען החטופים
עם זר ישראמן על קברו: מאות ליוו את הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל בדרכו האחרונה

חן היא אלמנתו של הטריאתלט ואיש הברזל נדב גולדשטיין ז"ל, שנרצח במתקפת החמאס בשבעה באוקטובר יחד עם בתם הבכורה ים בת ה-20, והיא גם אחותו של רץ האולטרה עומרי אלמוג, אשר מוביל את הריצות ההמוניות למען השבת החטופים בתל אביב בששת השבועות האחרונים. עומרי אמר לשוונג הערב בהתרגשות: "חן והילדים אגם, גל וטל בדרך אלינו. נמשיך לרוץ בכל שבת עד שכולם חוזרים!"

משפחת גולדשטיין-אלמוג | צילום: פרטי

משפחת אלמוג-גולדשטיין שהתה בביתה בכפר עזה בעת המתקפה הרצחנית. בימים הראשונים הסברה הייתה כי כל חמשת בני המשפחה נרצחו, והאלוף במיל' דורון אלמוג, יו"ר הסוכנות היהודית כיום, אף מסר הצהרה בנושא, אולם בהמשך זוהו רק גופותיהם של נדב וים ז"ל, אך לא של שאר בני המשפחה והתברר כי הם נחטפו.

עומרי אלמוג | צילום: ספי פרי כהן

נדב ז"ל, שנרצח באותה שבת ארורה, היה מוכר לרבים מקהילת הטריאתלון בארץ, כחבר קבוצת אתגרית עוטף עזה בהובלת יוסף למדן, וכמי שהיה משתתף בשלל תחרויות בכל רחבי הארץ. הוא היה משתתף קבוע בישראמן, אליו הקפיד להגיע בכל אחת מהשנים האחרונות, בין אם למקצי היחידים ובין אם לשלשות. בשנה החולפת אף עלה על הפודיום וסיים במקום השלישי בקטגוריית גיל 49-45 במקצה חצי איש הברזל בישראמן עם תוצאה של 5:33:07 שעות.

באפריל האחרון הוא אף הוכתר כאלוף ישראל לקבוצת הגיל שלו בחצי איש ברזל, לאחר שניצח בקטגוריית הגיל 45 ומעלה ב-TRI כנרת עם זמן מהיר של 4:37:45 שעות. בשנים האחרונות השתתף בעוד של תחרויות טריאתלון וריצה בארץ ובחו"ל, בהם תחרויות איירונמן, במרתון תל אביב, גליל-מן, טריאתלון גן שמואל ועוד. ביולי האחרון נדב נפצע קשה בתאונה לאחר שמשאית פגעה בו בעת שרכב על אופניו. על אף הפגיעות, הוא עבר הליך שיקום והבטיח לחזור להתחרות.

נדב גולדשטיין ז"ל בישראמן האחרון | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג