עם אלופה אולימפית ואלופת עולם: בת"א המשיכו לרוץ למען החטופים

כשברקע עסקת החטופים המתקרבת, נראה היה שעומרי אלמוג האמין לעצמו בפעם הראשונה כשאמר: "זו פעם אחרונה שאנחנו רצים בלי חן אחותי ושלושת ילדיה". לינוי אשרם, שחר טיבי והגר כהן כליף היו בין המצטרפות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עומרי אלמוג עם נציגי הוועד האולימפי בריצה למען החטופים | צילום: גיא דר

שבוע שישי ברציפות, נערכה הבוקר (שישי) בנמל תל אביב הריצה החברתית "רצים עם עומרי" למען השבתם של החטופים, כאשר לראשונה הריצה נערכה בשישי ולא בשבת. ברקע של הריצה, כל העת ריחפה העסקה שמתחילה היום והפסקת האש שהחלה ממש תוך כדי הריצה. על אף הגורמים הללו, הגיעו כמה מאות רצות ורצים להשתתף, כשהם עוטים דגלי ישראל ולבושים בחולצות השונות עם הכיתוב Bring Them Home Now.

מי שעומד בראש הריצה וסביבו קמה היוזמה מלכתחילה, רץ האולטרה עומרי אלמוג, היה נראה אחרת הפעם. מחד, הוא הפך למרואיין מבוקש בשבוע האחרון ועוד לפני הריצה הספיק להתראיין לגלי צה"ל ולאחת מתכניות הבוקר בטלוויזיה. מאידך, ראו על פניו כי גם אם לא יודה בכך, גם הוא מבין שהסיכוי כי יראה שוב את אחותו ושלושת ילדיה, החטופים בעזה, גבוה מאי פעם.

בכל שבוע של המיזם אומר אלמוג כי הוא מקווה שזו הפעם האחרונה. הפעם היה נראה כי הוא באמת מאמין בזה: "אני סמוך ובטוח שזו פעם אחרונה שאנחנו רצים בלי חן אחותי ושלושת ילדיה שנשארו, כי אנחנו נקבל איזה בשורות טובות. היום, מחר… אני בטוח".

עוד הוסיף: "אני רוצה להגיד לכם שהריצה הזאת התחילה מזה שבאו ללוות אותי בבוקר, וכל פעם באו עוד ועוד אנשים וזה נהיה מיזם מאוד מרגש. זה עושה טוב קצת לרוץ ולשחרר ובכל המתח הזה בכל הלחץ הזה שאנחנו נמצאים בו. בואו נרוץ ואני באמת מעריך ואוהב את כולכם וזה מחמם את הלב לראות ולהתחבק ולהרגיש, ואנחנו מקווים לטוב ולבשורות טובות".

עומרי אלמוג | צילום: ספי פרי כהן

כמדי שבוע, גם הפעם הצטרף הוועד האולימפי ליוזמה, כשלריצה הגיעו בין היתר האלופה האולימפית המתעמלת לינוי אשרם, אלופת העולם בגלישת רוח שחר טיבי, הטריאתלטית הגר כהן כליף ומאמן הטריאתלון עידו קצנלבוגן, הגולשת האולימפית מעיין דוידוביץ', אתלטי העבר המעוטרים רפי יער ואיתי מגידי (כיום מנהל מקצועי של איגוד האתלטיקה), לימור מזרחי ושלום כהן מנכ"ל איגוד הקליעה. מרגש היה לראות גם את המרתוניסט הפראלימפי העיוור בזה נבבה, אותו ליוותה ראש מערך החינוך ומי שמרכזת את ההתנדבות בימים אלו בוועד האולימפי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג