כמו בקיבוץ: קהילת רעים קיבלה תרומה של 100 זוגות אופניים להתניידות בעיר

חברי הקיבוץ עברו למתחם בת"א, אולם ימשיכו להתנייד על שני גלגלים בזכות תרומה נדיבה שהעמידה חברת Adcore במסגרת מיזם 'Keep on Riding' ובשיתוף פעולה עם איגוד האופניים: "נמשיך ללוות אותם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חברות קיבוץ רעים עם יו"ר איגוד האופניים דפנה לנג | צילום: יואב לביא

מאז 7 באוקטובר יישובים רבים בעוטף עזה ובצפון מפונים מבתיהם. לאחר כמה חודשים בבתי מלון ובפתרונות זמניים שונים, קהילת קיבוץ רעים עברה כולה יחד לתל אביב לפתרון מעט קבוע יותר, עד שניתן יהיה לחזור לקיבוץ. הקהילה עברה למתחם מגדלים ברחוב הרצל המיועד לשכירות לטווח ארוך וממש בימים אלה הסתיימה בנייתו.

לכתבות נוספות בנושא:
איגוד האופניים מציג: ניידת סיוע מיוחדת לרוכבי הכביש
בהובלת כריס פרום: עשרות אלפים בכל העולם ירכבו למען החטופים
הקבוצה מהעוטף נפגשה לראשונה מאז 7.10 בפעילות מרגשת בוולודרום

אמנם ההבדלים בין הקיבוץ לעיר רבים, אולם לפחות בנושא התחבורה דבר אחד יהיה דומה, שכן קהילת רעים תמשיך להתנייד באופניים ברחובות תל אביב בדיוק כמו בקיבוץ. חברי הקיבוץ קיבלו אתמול (שני) 100 זוגות אופניים חדשים וקסדות, המותאמים לכל חבר קיבוץ – ילדים ומבוגרים, והם ישמשו אותם להתניידות קלה ומהירה בעיר הגדולה. את התרומה הנדיבה העמידה חברת Adcore במסגרת מיזם 'Keep on Riding' ובשיתוף פעולה עם איגוד האופניים בישראל.

האופניים החדשים של קיבוץ רעים | צילום: יואב לביא

ביציאה מהמגדלים ברחוב הרצל, שאליהם עברו להתגורר לפני שבועיים חברי רעים, קיים שביל אופניים עירוני אליו יוכלו לרכב ילדי הקיבוץ עד לבית הספר 'טבע', שאליו הם התקבלו השבוע. שביל האופניים מוביל גם לים, לשכונת פלורנטין הקרובה ולפארק המסילה, ומשפחות הקיבוץ יוכלו לרכב לכל מקום בקלות ולהכיר את הסביבה החדשה שאליה הם צריכים להתרגל לאט לאט.

בשיחות עם חברי הקיבוץ על ההבדלים בין העיר לקיבוץ עלו סוגיות רבות, כמו האפשרות של אחסון האופניים כדי שלא ייגנבו, והחשיבות של חבישת הקסדה בעת רכיבה בעיר (מה שלא תמיד קורה בשבילי הקיבוץ).

איגוד האופניים הודיע כי הוא מתכנן להמשיך ולפגוש את חברי הקיבוץ להדרכות רכיבה אורבניות ולשמירה על זהירות בדרכים. יו"ר איגוד האופניים, דפנה לנג, אמרה: "אנחנו נלווה את קהילת רעים כאן בעיר, נעזור להם להסתגל לחיים פה דרך האופניים, וגם כשיחזרו לבתיהם אנחנו נפגוש אותם שם לרכיבות שטח בנופים הקסומים של עוטף עזה".

האופניים החדשים של קיבוץ רעים | צילום: יואב לביא

עמרי בריל, מנכ"ל Adcore, חברת הפרסום הבינלאומית, סיכם: "בתגובה ל 7 באוקטובר, יזמנו את פרויקט 'Keep on Riding' כדי לסייע לקהילות שפונו מבתיהן. עד היום סיפקנו כבר מעל ל-650 זוגות אופניים לקהילות השונות, והתרומה לקהילת רעים היא המשמעותית ביותר שעשינו עד כה. אנו גאים לקחת חלק בתהליך ההסתגלות של חברי קיבוץ רעים לחיים בתל אביב. זוהי זכות גדולה להעניק להם קצת נורמליות ותחושת שגרה במציאות המאתגרת שנכפתה על כולנו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג