בלעדי לשוונג || שיא גינס ישראלי: ששת השחיינים שברו את השיא לשחיית שליחים במים פתוחים מקפריסין לישראל

לאחר שמספר נבחרות מכל העולם ניסו לשבור את שיא גינס בשחייה רצופה במים פתוחים, הצליחה קבוצת שחיינים ישראלית לצלוח את המשימה ולקבוע שיא חדש שעומד על 380 ק"מ - עדכונים יומיים שוטפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה קפריסין ישראל 2014
משחה קפריסין ישראל 2014

~ מעקב אחרי המשחה – כאן

~ כתבה בשוונג על המשחה שלא צלח בשנה שעברה – כאן

10.10.2014 | אנחנו שמחים לבשר על רגע היסטורי כאן בשוונג ולהיות כלי התקשורת הראשון בישראל שמבשר על כך. ששת השחיינים שיצאו ביום ראשון מחוף פאפוס אשר בקפריסין למשחה שליחים לכיוון ישראל, השלימו את המשימה ושברו בשניות אלו את שיא גינס לשחייה רצופה במים פתוחים. מטרתם היתה להגיע לחופי הרצליה ולצבור 400 ק"מ, אך כבר בשחייה מכיוון חוף ראשון לציון אל עבר תל אביב החליטו להפסיק בשל גובה הגלים, ולכן השיא אותו שברו אם כך עומד על 380 ק"מ. השישה: אודי אראל, עודד רהב, לוק שטבון, דורון עמוסי, בן אנוש ואורי סלע, ניסו לפני שנה בדיוק לצלוח את המשחה, אך נכשלו לאחר שלושה ימים. בתחילת השבוע ביום ראשון יצאה הקבוצה לדרך ביום ראשון בשעה 14:20 וסיימה כעת לאחר חמישה ימים וחמש שעות לערך. המשחה היה בהתמודדות גדולה וקשה, וכנגד זרמים, אך הם היו אופטימיים ופסחו מעל הקשיים ואותתו לנו כל העת כי מצבם המנטלי איתן. השיא עד כה היה שייך לקבוצה מארה"ב עמד על 366 ק"מ, שיא שהושג לפני כשנה.

משחה קפריסין ישראל

שעון הימים, השעות והדקות שמנה את הזמן שחלף מרגע היציאה למשחה. 380 ק"מ, שיא גינס ישראלי חדש

 

10/10/2014 | Israel continues to feature in landmarks (or should we say wavemarks) of sea swimming. Six Israeli swimmers crossed the eastern part of the Mediterranean Sea swimming from Cyprus to Cyprus Israel Swim via the scenic route, thus breaking the Guinness world record for longest 6-man relay swim. Swimming one hour each in succession for over five days and nights, the team (Udi Erel, Oded Rahav, Luc Chetboun, Ben Enosh, Ori Sela and Dorom Amosi) covered 380 kms and finished their swim one hour ago.
Israel is and will continue to be the no.1 country in the world for swimming in the sea.

10.10.2014 | נותרו לצוות הישראלי רק עוד כ-50 ק"מ לסיום. אם יעמדו בכך הם עומדים כאמור לשבור את שיא גינס למשחה רצוף במים פתוחים. ההגעה הצפויה לחופי ישראל היא הערב או הלילה וכניסה למרינה מחר בבוקר או לפנות בוקר. החזיקו להם אצבעות… שימו לב, למי ששוקל ללוות – אסור לשחות לצד או לפני השחיינים, אחרת הם נפסלים.

9.10.2014 | שחייני קפריסין-ישראל עם יממה אחרונה טובה מאד לאחר שעברו כבר 261 ק"מ. עוד בערך 120 ק"מ להגעה הצפויה לחוף ראשון לציון ומשם עוד כ-20 ק"מ לאורך החוף צפונה לכיוון הרצליה. צפי הגעה – ביום שבת. היו עימנו לעדכונים בפייסבוק ובאתר שוונג.

8.10.2014 | עד לשעה 12.20 בחלוף שלושה ימים מתחילת המשחה, עברו השחיינים מרחק משוער של 171 ק"מ. להזכירכם, השיא אותו הם מתכננים לשבור עומד על 366 ק"מ ובכוונתם בסופו של דבר להגיע לחוף ראשון לציון ומשם לשחות לכיוון חוף הרצליה, מרחק משוער כללי של כ-400 ק"מ מחוף פאפוס שבקפריסין שם התחילו.

8.10.2014 | עד לשעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי (05.20) עברו השחיינים מרחק משוער ל כ-150 ק"מ. הם מדווחים כי עד כה הכל בסדר וגם הלילה עבר בהצלחה. במידה ויעמדו במשימה, הם צופים כי יגיעו לחופי ישראל ביום שבת בשעות אחר הצהריים.

7.10.2014 | עד כה בחלוף יומיים עברו השחיינים מרחק של כ-130 ק"מ.

6.10.2014 | עד כה בחלוף 25 שעות מתחלית המשחה לשבירת שיא גינס בשחייה במים פתוחים עברו השחיינים כ-85 ק"מ.

5.10.2014 | המשחה החל בשעה 14:20 – לאחר שלפני שנה (ראו כתבה בנושא כאן) ניסו לשבור את שיא גינס למרחק של 366 ק"מ מקפריסין לישראל, נחתו היום (ראשון) ששת הישראלים בקפריסין והחלו את המשחה. השישה הם: אודי אראל, עודד רהב, לוק שטבון, דורון עמוסי, בן אנוש ואורי סלע.

5.10.2014 | אורי סלע מדווח לפני המשחה, "לקפריסאים יש זמן משלהם, המכס סגור ולא משנה מה עשינו, הם אוכלים בשקט שותים…. בקיצור אנחנו כרגע מחכים שיראו את כולם וכנראה ב-14:30 נתחיל, אנחנו מתוחים כמו קפיץ".

"משחה קפריסין-ישראל למען ים צלול 2014" | לאחר שמספר נבחרות מכל העולם ניסו לשבור את שיא גינס של האמריקאים, בשחייה רצופה במים פתוחים העומד על 366 ק"מ  וכולם נכשלו לאחר שהפסיקו ביום השלישי בגלל שלל סיבות, הצוות הישראלי מנסה שוב (ראו כתבה בנושא כאן) לאחר שנכשל במשימה לפני שנה. צוות השחיינים: אודי אראל, עודד רהב, לוק שטבון, דורון עמוסי, בן אנוש ואורי סלע. המסע יחל היום (ראשון) מפאפוס כנראה בשעה 13:00 בצהריים, אודי הראל יהיה השחיין הראשון שיזנק למים.

* אנו נעדכן כאן בשוונג 24/7.

משחה קפריסין ישראל 2014

צוות השחיינים: אודי אראל, עודד רהב, לוק שטבון, דורון עמוסי, בן אנוש ואורי סלע. משחה קפריסין ישראל 2014 | צילום: : אלון וולפיילר-קהתי


צילום דף הבית: אלון וולפיילר-קהתי


 

 

 

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עודד סלע הגיב:

    אלופים !! מתי צפי הגעה לארץ ובאיזו שעה ומקום אפשר לעשות כבוד לחבןרה המדהימה ?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג