חבר הוועד האולימפי הבינלאומי של אירלנד נעצר בריו באשמת ספסרות בכרטיסים

המשטרה חושדת כי מאות כרטיסים של המשחקים האולימפיים נמכרו בספסרות ובמחירים גבוהים ואת כל זה ניהל פטריק היקי בן ה-71
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היכנסו לעמוד המיוחד של שוונג למשחקים האולימפיים 

המשחקים האולימפיים מספקים דרמות לא רק בזירה הספורטיבית, אלא גם באגפים הפליליים. כך למשל, בן 71 מאירלנד שהוא לא פחות מחבר הוועד האולימפי הבינלאומי וראש הוועדות האולימפיות האירופאיות, נעצר בריו על ידי המשטרה בחשד לספסרות בכרטיסים. לא רק זאת, אלא שלטענת המשטרה לאחר המעצר, הוא גם ניסה לברוח.

מדוברות משרד החוץ האירי נמסר לבי.בי.סי שחשף את הסיפור, כי ידוע להם על אזרח אירלנד שנעצר בריו. "הקונסוליה בריו עוקבת אחר הנושא ותספק כל עזרה שתידרש". היקי כאמור הוא ראש הוועדות האולימפיות האירופאיות, הגוף האחראי על כל חמישים הוועדות האולימפיות מאירופה. מהוועד האולימפי של אירלנד מסרו בתגובה כי הם מודעים לסיפור סביב פטריק היקי והם מנסים להבין מה קרה שם על מנת שיוכלו לתת תשובות.

מבחינת גודל הפרשה החשדות מדברות לכאורה על מכירה בספסרות של כ-800 כרטיסים ובמזימה היו מעורבים שישה אנשים נוספים, כך על מקורות שדיווחו על הפרשה. תחילת הפרשה החלה לאחר שבטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים, נתפס אדם הקשור למשלחת האירית עם הכרטיסים. תחנות השידור מדווחת שארבעה חשודים עדיין לא נתפסו והמשטרה נערכת לתפוס אותם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג