קחו את עצמכם בידיים: עיצוב, חיטוב ופיסול היד ב-5 דקות

באזור הידיים יש אחוז שומן גבוה, ולכן לא קל לשמור עליהן מעוצבות, בעיקר עם העלייה בגיל. עדי שיף מסייעת לנו בנושא הזה עם אימון קצר ויעיל שכולל חמישה תרגילים בדיוק לנושא הזה. צפו בסרטון ונסו בעצמכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף באימון ידיים | צילום: רועי שלם

לכל הכתבות במדור פילאטיס ויוגה לחצו כאן

ידיים הן "עניין"… וכשאני אומרת עניין, אני מתכוונת לכך שלא תמיד פשוט לשמור על ידיים מפוסלות ומעוצבת בקלות. באזור הידיים יש אחוז שומן גבוה, ואם לא נתחזק את הידיים, הן תהיינה רפויות. גם השנים לא מפרגנות לנראות הידיים וככל שחולפות השנים, העור באזור הידיים רפוי ורך יותר. ככל שניקח את עצמנו בידיים (תרתי משמע) מוקדם יותר, כך יהיה קל יותר ומאתגר פחות לחטב את האזור.

קבלו סרטון שידריך אתכם איך לעשות את זה נכון ולזכות בידיים מעוצבות ומפוסלות וכל זה בחמש דקות עבודה בלבד, כי זה לא עניין של כמות העבודה על הידיים, כמו איכות ודיוק העבודה עליהן. חשוב לקרוא את המשך הכתבה על מנת להבין כיצד לבצע את התרגילים בצורה הטובה ביותר ןלהגיע לתוצאות הטובות ביותר.


אנו נולדים עם מבנה גוף מסויים ובתוך זה גם מבנה ידיים מסויים. עם תוכנית אימונים נכונה ומדוייקת ניתן להגיע לתוצאות מדהימות ואף "לנצח" אזורים מאתגרים בגוף. עם זאת, בכל מה שנוגע לידיים, המצב מעט שונה. יש שנולדים עם ידיים עבות ויש שנולדים עם ידיים דקות, וכבר כאן חשוב לציין כי במידה ונולדתם עם מבנה ידיים עבה, גם העבודה האינטנסיבית ביותר לא תגרום לידיים עבות לשנות אופיין ולהיות דקיקות (קל יותר לנפח ידיים מאשר "לדקק" אותן). אבל בין אם נולדתם עם ידיים עבות ובין אם נולדתם עם ידיים דקות, עם עבודה נכונה, הידיים יכולות להיות חטובות, מוצקות, מפוסלות היטב ולהיראות נהדר (בין אם הן עבות או דקות).

לכתבות נוספות של עדי שיף:
זמן להכריע: מה עדיף – הרבה אימונים קצרים או מעט אימונים ארוכים?
מה אימון זוגי עושה לאינטימיות ולמיניות ביחסים?
טיפים ותובנות שלא הכרתם להקלה ולמניעת כאבי גב: איך עושים זאת נכון?
עובדים לעומק: על היתרונות האדירים שאימוני פילאטיס נותנים לנו

התרגילים בסרטון מתבצעים עם משקולות שמשקלן קילו אחד בלבד, וישנם אף תרגילים בהם כלל אין צורך במשקולות. הכתבה הספציפית הזאת עוסקת בפיסול ועיצוב הידיים ולא בניפוח הידיים ולכן, אם מבנה הידיים הטבעי שלכם עבה והמטרה היא לעצב ולפסל את הידיים אך לא לנפח אותם, בצעו את אימון הידיים שבסרטון לסירוגין יום כן-יום לא ותראו תוצאות נהדרות. כנ"ל אם מבנה הידיים שלכם הוא דק ואתם מעוניינים בעיצוב ופיסול ללא ניפוח הידיים. אם אתם מעוניינים בניפוח הידיים, השתמשו במשקולות כבדות יותר.

עדי שיף | צילום: רועי שלם

אם אתם בתחילת הדרך ולא מתאמנים מנוסים, התחילו עם משקולות של שלושה ק"ג וכשתרגישו שהעבודה כבר לא קשה עבורכם, הגדילו את המשקל (כל פעם בק"ג נוסף). כמובן קחו בחשבון שככל שהמשקל גדול יותר, כך יהיה מאתגר יותר לבצע מספר רב של חזרות וזה כמובן תקין ואף חלק מהעניין.

מה שצריך ללוות אתכם לאורך כל אימון הידיים זה שעבודה על שרירי הידיים צריכה להיות קשה ומורגשת כדי שתהיינה תוצאות.

הוראות חשובות לביצוע התרגילים בסרטון:
בכל תרגיל (יש בסרטון 5 תרגילים) מצוין מספר החזרות המינימלי שיש לבצע. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר – בצעו מכל תרגיל כמה שיותר חזרות, ככל שתוכלו עד שתרגישו ששרירי הידיים עייפים ושהעבודה עליהם מאוד קשה. המאמץ לתת פוש אחרון, זה מה שיביא אתכם ליעד.

עם זאת, חשוב שתוודאו שעל אף העבודה הקשה על הידיים, הצוואר והכתפיים משוחררים והבטן תמיד מוחזקת ואסופה. אם יש עומס מוגזם על הצוואר, עצרו ונוחו. ניתן גם לנוח בין התרגילים (עדיף מנוחה שלא אורכת יותר מדקה וחצי כדי שהשרירים יישארו "חמים"). בסרטון מגוון מנחים לביצוע העבודה על שרירי הידיים שכן כל מנח מגייס עבודה על שרירים נוספים/אחרים בצורה שתורמת לגוף באופן כללי ולידיים בפרט.

שיהיה אימון ידיים מהנה!


למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג