מה אימון זוגי עושה לאינטימיות ולמיניות ביחסים?

לפי מחקרים, אימון כושר עם בן או בת הזוג יכול לשדרג את הזוגיות, ואף לשפר את האינטימיות במערכת היחסים. עדי שיף מסבירה וגם מציעה לכם אימון זוגי מיוחד לדוגמה, שמומלץ לכל אחת ואחד מכם לנסות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף מציגה - אימון זוגי | צילום: רועי שלם

אימון כושר זוגי יכול לשדרג זוגיות, ויש מחקרים שמעידים שאימון זוגי אף משפר את האינטימיות. ובמילים אחרות – אימון זוגי מוצלח שבנוי נכון, יכול לעשות ממש טוב לזוגיות ולשפר את הסקס.

הגיוני שמה שטוב לנו, לגוף ולנפש, טוב גם לקשר זוגי. הכוונה אינה לאימוני כושר שבני הזוג מבצעים אחד ליד השני/ה, אלא לאימון זוגי בו אנו תלויים האחד בשני/ה כדי שהתרגיל יבוצע באופן מושלם, אימון בו יש קשר עין שנמשך יותר משתי שניות ואימון בו משולב גם מגע עדין ונעים. אימון כזה הוא גם זמן איכות משובח שבו יש לנו הזדמנות להתמקד בבן או בבת הזוג בלי הפרעות מסביב.

אז לפני שאמשיך לפרט על נפלאות האימון הזוגי והיתרונות הנוספים בו, קבלו אימון זוגי רומנטי במיוחד (שמשלב, בין היתר, גם תרגילים מעולם הפילאטיס). כמה וכמה זוגות כבר ביצעו את האימון והעידו שהיו בו תרגילים בהם הם היו ממש נבוכים וסמוקים והרגישו אחד מול השני/ה אינטימיות שונה מזו שחווים ביום יום. הם העידו שזה היה מרגש ונעים. הגיוני לשמוע את העדויות האלה כי כל תחושה חדשה, כל דבר חדש חיובי שאנחנו חווים עם בן או בת הזוג עושה טוב לקשר ומחזק אותו.

ספורט, באופן כללי, עוזר לנו להרגיש פעילים ואנרגטיים יותר וזה דבר שחיוני לבריאות מינית טובה. למה זה קורה? כי כשאנחנו מתאמנים, הגוף מפריש יותר טסטוסטרון ולכן התשוקה המינית שלנו עולה. ממחקר שנעשה באוניברסיטת אוקספורד נמצא שמשתחררים יותר אנדורפינים באימון זוגי מאשר באימון שאנו מבצעים לבד. אנדורפינים הם חומרים כימיים במוח שבין היתר שולטים בהנאה שלנו, ב"אופוריה".

ויש חומרים כימיים נוספים שהגוף שלנו מפריש כשאנו מתאמנים שגורמים, בין היתר, לאושר ומפחיתים חרדה ומתח, אז איזה כיף זה לחוות את התחושות הנהדרות האלה עם בן או בת הזוג.

מעבר לזה שאימון זוגי יכול לעשות טוב לאינטימיות בקשר, בוודאי שהוא גם יכול לעשות ממש טוב לגוף מהסיבות הברורות, וגם כי יש את האלמנט של התחרות ואני מתכוונת לתחרות בריאה, כמובן. נרצה להראות לבן או בת הזוג שאנחנו טובים וחזקים ולבצע את התרגילים בצורה טובה, בלי לוותר או להתייאש בדרך, וכך גם ניקח את הגוף שלנו עוד צעד קדימה.

אימון זוגי. טוב לגוף ולנפש | צילום: רועי שלם

לא תמיד פשוט לפנות בלו"ז זמן לאימון, ובוודאי שיותר מאתגר להסתנכרן בלו"ז עם בן או בת הזוג לאימון זוגי, ולכן חשוב שתדעו שזה לא משנה אם האימון הזוגי הוא בן שעה, חצי שעה, רבע שעה או אפילו עשר דקות, כל עוד מדובר באימון איכותי ובו שילוב של עבודה טובה על השרירים יחד עם מגע נכון ואינטראקציה נכונה בין בני/בנות הזוג, זכינו גם בגוף חזק וחטוב יותר וגם בהזדמנות לקשר עמוק ואינטימי יותר. יכול להיות יופי של תחביב משותף חדש, לא?

שיהיה אימון זוגי נעים


למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג