משתגעים בחופש? קבלו אימון משותף מהנה במיוחד לילדים ולהורים

חודש אוגוסט מביא עימו לא מעט אתגרים, אז לפחות לפתרון אחד דאגנו לכם: עדי שיף באימון מיוחד, מאתגר ואטרקטיבי, עם תשעה תרגילים שונים שהורים וילדים יכולים לבצע יחד בבית. צפו ונסו בעצמכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף באימון הורים-ילדים | צילום: רועי שלם

החופש הגדול נוחת עלינו בחודשים הכי חמים בשנה וזה אומר שלא תמיד פשוט למצוא עוד ועוד פעילויות עם הילדים. חודש אוגוסט הוא גם, לרוב, חודש נטול קייטנות (למי שעדיין בענייני קייטנות) ואז עולה השאלה, אילו פעילויות אפשר לעשות עם הילדים, בעיקר בשעות החמות ביותר ביום, בהן האופציות מוגבלות.

לפעמים עדיף פשוט להישאר בבית, במזגן, מה שאומר שככל הנראה יהיה הרבה זמן מסך לילדים ובמקביל תשמענה הערות שנזרקות לאוויר כגון, "משעמם לי", "אין לי מה לעשות" ו… הבנתם את הרעיון…

לכתבות נוספות של עדי שיף:
הדרך המפתיעה שלא הכרתם לחיטוב הבטן
איך לשחרר כאבי צוואר במהירות? הפתרון בסרטון קצר ויעיל
טסים לחו"ל? זה מה שיציל אתכם מכאבי גב וצוואר

לכן, אם כבר בחרנו להישאר בבית עם המזגן, למה לא לנצל את זה למטרות טובות, מועילות ולא פחות חשוב – כיפיות? קבלו אימון מיוחד ומותאם להורים וילדים שמשלב פעילות גופנית מגוונת שתניב תועלת. האימון מותאם לילדים מגיל 3 ומעלה בהתאם ליכולותיהם.

כשבונים אימון ובו משתפים את הילדים מומלץ לוודא שהוא אכן יהיה מגוון ויפעיל את הילדים בצורה שתגרום להם ליהנות מהאימון ולרצות להתאמן לאורך זמן ולא רק בשתי הדקות הראשונות של האימון ולכן משולבים באימון כזה גם תרגילים שילדים אוהבים (למשל, תרגילים שמשלבים קפיצות או "כיפים" וכו').

אז מה הילדים (ולגמרי גם אתם) מרוויחים ספציפית מאימון שכזה?
– באימון שלפניכם 9 תרגילים שונים. בצעו כמה חזרות שמתאים וכיף לכם מכל תרגיל.
– באימון יש שילוב של תנועות שעושות כיף לילדים, כי, כאמור, אם זה לא כיף, איבדנו אותם.
– באימון יש שילוב של תנועות מעולם הטיפול בתנועה. התנועות מרגיעות את הגוף ואת הנפש.
– באימון יש תרגילים שנבצע בשיתוף פעולה עם הילדים – זה כיף ומחבר ונותן תחושה טובה של ה-ביחד.
– ויש גם תרגילים של סיבולת לב ריאה גם כי זה מאוד בריא וגם כדי שהילדים יפרקו קצת, שזה נהדר, וגם – יתעייפו (שחלק מאתנו יראו גם את זה כנהדר).

אתם יכולים לבחור בעצמכם או יחד עם הילדים כיצד לבצע את האימון. אפשר להחליט מראש שמבצעים 10 חזרות (או יותר, לשיקולכם) מכל תרגיל. אפשר להחליט שבחלק מהתרגילים עושים סוג של תחרות – מי מצליח/ה לבצע יותר חזרות. ואפשר לבצע את אימון הכושר הזה כמה פעמים ביום, פעם אתם עם הילדים, פעם הילדים אחד עם השני/ה וכו' ובקיצור, יש כאן מקום למשחק.

תיהנו ושיהיה המשך חופש נעים!


למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג