הדרך המפתיעה שלא הכרתם לחיטוב הבטן

שלל מחקרים ניסו להבין מהי הדרך הנכונה ביותר להתאמן כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר להתמודדות עם השומן הבטני. קבלו את הפתרון האולטימטיבי שיפתיע אתכם מבחינת היקפו. סרטונים להדגמה בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לא אימון חזק, כדי שהגוף יספיק להתאושש. צילום: רועי שלם

מכירים את זה שאתם מכניסים מזון לגוף והוא מיד "בוחר" להגיע ישירות לאזור הבטן התחתונה? כמה מאתגר לעבוד על שרירי הבטן, "להוציא אותם החוצה" וכמה מתסכל השומן הבטני המפוקפק והחמקמק שהוא, למעשה, "השומן הקשוח" ביותר בגוף בהתמודדות מולו.

לכתבות נוספות בנושא:
זמן להכריע: מה עדיף – הרבה אימונים קצרים או מעט אימונים ארוכים?
מה עדיף – לשרוף קלוריות באימון או לחסוך אותן בדיאטה?
5 תנוחות שישדרגו לכם את החיים
טסים לחו"ל? זה מה שיציל אתכם מכאבי גב וצוואר 

אין סוף מחקרים מנסים להבין מה הדרך הנכונה ביותר להתאמן כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר ובתוך זה להתמודד, למעשה, עם השומן הבטני. ובכן, קבלו פתרון דרך שיטה מאוד מעניינת שמגיעה בעקבות המחקרים, לפיהם אימונים קצרצרים, אפילו בין 2 ל-5 דקות במהלך היום מביאים לתוצאות מדהימות. אפרט.

עדי שיף באימון לשרירי הבטן | צילום: רועי שלם

ראשית, חשוב לעמוד על המשמר ולא להגיע למצב בו אנו לא מניעים את הגוף במשך כמה ימים ברציפות – זה קוטע רצף, פוגם בתהליך ועלול גם להוריד מוטיבציה. יותר מזה, ברגע שאנחנו שומרים על הגוף ומספקים לו פעילות גופנית על בסיס יומי, הגוף מפנים את המסר, מקבל את הגירוי הפיזיולוגי החשוב הזה באופן קבוע ובכך גם משפר יכולות וגם משפר באופן משמעותי את תפקוד כל המערכות בגוף. הגוף, בדרך הזאת, מגיב בהתאם, מתחזק ומתעצב מהר יותר. ברגע שתקתוקי האימונים האלו יהיו חלק בלתי נפרד מהשגרה שלכם, החיים שלכם ישתנו, לא פחות.

הקרדיולוג ד"ר סטיבן גונדורי, שידוע כרופא שחוקר עבור עצמו ועבור לקוחותיו את הדרך לחיות בצורה הבריאה והנכונה ביותר הוא המעריץ מספר אחת של השיטה והוא קורא לכולם לראות באימונים "נשנושים קטנים" ו"לנשנש אימונים" במהלך היום, כלומר, לבצע מנות קטנות של ספורט לאורך היום, פרצי פעילות גופנית קצרים שמפוזרים לאורך היום, אם תרצו.

הוא אף טוען שמעבר ליתרונות הפיזיים והבריאותיים של השיטה, המינונים הקטנים האלו של האימונים במהלך היום יכולים לסייע בירידה במשקל שכן פעילות גופנית יוצרת פרץ אנרגיה שגורם לגוף שלנו לייצר חלבונים שמשתחררים כתגובה להתכווצות שרירים, דבר שמביא להפחתת תיאבון.

רוצים לבחון כמה זה קצר ופשוט מצד אחד, ועובד מדהים מצד שני? קבלו שלושה סרטונים לדוגמה שעובדים ספציפית על כל שרירי הבטן (כל אחד במנח אחר, כי כדי לקבל תוצאות רצויות, לא מספיק לבצע רק כפיפות בטן סטנדרטיות). בסרטון הרביעי, האחרון, אני מדגימה לכם עד כמה פשוט למצוא את הדקות המעטות האלה ביום.

חשוב לציין שבאופן כללי, אך בעיקר כשמדובר בעבודה על שרירי הבטן והדרך לנצח את השומן הבטני, מומלץ להשתדל לאכול ארוחה אחרונה ביום 3 שעות (או יותר, כמובן) לפני שאתם הולכים לישון, ובאופן כללי להקפיד על תזונה נכונה שמתאימה לכם ולגוף שלכם ספציפית.


למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג