רכש עוצמתי לספרינט: פסקל אקרמן חתם בישראל פרמייר טק

מסע הרכש של הקבוצה הישראלית נמשך, עם אחד הספרינטרים הבולטים בעולם ומי שכיכב בג'ירו האחרון. איתו יגיע גם הליד-אאוט שלו ימיו בבורה מיכאל שוורצמן. וגם: סיכום ביניים להעברות הגדולות בענף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פסקל אקרמן | צילום: ספרינט סייקלינג

מסע הרכש של קבוצת הרכיבה הישראלית ישראל פרמייר טק בחלון ההעברות הנוכחי נמשך, והיום (חמישי) הודיעה הקבוצה על צירופו של אחד הספרינטרים הבולטים בעולם בשנים האחרונות, הגרמני פסקל אקרמן, כאשר יחד איתו יגיע גם הליד-אאוט שלו מיכאל שוורצמן.

לכתבות נוספות בנושא:
חושבים קדימה: רכש צעיר נוצץ לאקדמיה של ישראל פרמייק טק
הצעיר בהיסטוריה: רמקו אוונפול הוכתר כאלוף העולם באופניים נגד השעון 
החתמה יוקרתית: הרוכב הבריטי אית'ן ורנון מצטרף לישראל פרמייר טק
הלך לעולמו אלוף הטור דה פראנס פדריקו בהמונטס, מהמטפסים הטובים בהיסטוריה

אקרמן בן ה-29, שרכב בשנתיים האחרונות בקבוצת UAE החזקה, השיג 40 ניצחונות בשבע השנים האחרונות כולל ניצחון גדול העונה בג'ירו ד'איטליה, ובכלל הופעה מרשימה למדי בג'ירו, אותה סיים במקום החמישי במאבק על חולצת הספרינטרים. מיכאל שוורצמן (33) בן ארצו הוותיק שהגיע יחד איתו היה יד ימינו בכמה וכמה מניצחונותיו הגדולים במאוצים בין 2017 ל-2021 בקבוצת בורה" הגרמנית.

פסקל אקרמן | צילום: ספרינט סייקלינג

עם החתמתם של השניים מצפים ראשי הקבוצה הישראלית להפוך לגורם מרכזי במאבק על ניצחונות בספרינטים, נקודה שהייתה החוליה החלשה שלהם בעונה הנוכחית. כזכור, הקבוצה הודיעה לפני ימים ספורים על החתמת אית'ן ורנון, אחד הספרינטרים הצעירים הבולטים בעולם, ועל קידומו של הישראלי עודד קוגוט משורות קבוצת העתודה לסגל בקבוצה הבוגרת.

אקרמן הסביר שבחר להצטרף לקבוצה כי התרשם מסגל הספרינטרים הצעיר שלה: "חיפשתי קבוצה שמטפחת דור צעיר של רוכבים שלהם אוכל לא רק לתרום מניסיוני אלא גם להיעזר בהם בספרינטים. אני אוהב את העוצמה והרעב שהם מביאים. זהו שילוב מנצח". אקרמן שרשם נצחונות בג'ירו האיטלקי ובוולטה הספרדי סיפר שחלומו הגדול הוא להשיג ניצחון ראשון בקריירה בטור דה פראנס: "מעולם לא התחריתי בטור וזה יהיה מושלם להגשים את החלום ולנצח עם ישראל פרמייר טק".

"פסקל אקרמן הוא אחד הספרינטרים הבולטים ביותר בעולם", אמר הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס לאחר ההחתמה: "כדי להבטיח את הצלחתו בשורותינו, החתמנו גם את בן ארצו שוורצמן כדי לחזק את 'הרכבת' שלנו במיאוצים. אני משוכנע שהם ישדרגו את הסגל שלנו בצורה משמעותית בעונה הבאה".

מיכאל שוורצמן | צילום: ספרינט סייקלינג

מיקל לנדה בקוויק סטפ, האם אוונפול יישאר?
עונת ההעברות בענף, שנפתחה בתחילת החודש מתחממת, כאשר מספר שמות גדולים עוברים קבוצות. אתמול פורסם רשמית שמיקל לנדה הספרדי יעבור בעונה הבאה מקבוצת בחריין–ויקטוריוס לקבוצת קוויק סטפ. הספרדי הוא אחד מרוכבי הגרנד טור המובילים בעולם, והמעבר נועד להפוך אותו לרוכב שיסייע לרמקו אוונפול בטור דה פראנס.

אבל, השאלה הגדולה בעונת ההעברות הזאת היא אם הכוכב הבלגי בכלל יישאר בקבוצתו. השמועות הרותחות הן שהוא בדרך לרכוב בעונה הבאה באינאוס. הקבוצה הבריטית, שהיא העשירה בסבב, זקוקה נואשות לרוכב GC מוביל שיישמר את מעמדה, במיוחד לאחר שתיאו גייגן הארט חתם בקבוצת לידל טרק. הקבוצה האמריקאית גם החתימה את זוכה קטגוריית הספרינטים בג'ירו, האיטלקי יונתן מילאן.

ספרינטר בולט נוסף שעבר קבוצה הוא פאביו יאקובסן. ההולנדי עזב את קוויק סטפ לטובת DSM, שאיבדה את הכשרון הצעיר הגדול שלה אנדראס לקנסונד הנורווגי, שבשנה הבאה ירכוב באונו אקס, שצירפה לשורותיה גם את מגנוס קורט נילסן.

מיקל לנדה | צילום: filip bossuyt, Wikimedia

UAE ממשיכה לנסות ולבנות סגל שיוכל להתחרות בדומיננטיות של יומבו ויסמה, וצירפה לשורותיה את פאבל סיבקוב הצרפתי ונילס פולט הגרמני. מנגד, הקבוצה ההולנדית התחזקה בכישרונות צעירים לעתיד – בן טולט הבריטי בן ה-21 שרבים צופים לו עתיד גודל במרוצי קטעים ומתיאו יורגנסן האמריקאי.

בקרב הנשים המעבר הבולט בינתיים הוא של מאווי גרסיה בת ה-39, שחתמה על חוזה לשנתיים בג'ייקו א'לולה. גם בגילה המתקדם יחסית לעולם הספורט, אלופת ספרד היא שם גדול בכל מרוץ שבו היא משתתפת.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג