החתמה יוקרתית: הרוכב הבריטי אית'ן ורנון מצטרף לישראל פרמייר טק

רכש חדש לקבוצת הרכיבה הישראלית לעונה הבאה, בדמות הספרינטר של קוויק סטפ, אלוף העולם הטרי בוולודרום שצבר כבר שבעה ניצחונות בקריירה המקצוענית שלו. ורנון: "מקווה להיות חלק מסיפור ההצלחה של הקבוצה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אית'ן ורנון | צילום: ספרינט סייקלינג

אית'ן ורנון, רוכב בריטי בן 22 שנחשב לאחד הספרינטרים הצעירים המבטיחים בענף, מצטרף לשורותיה של ישראל פרמייר טק, כך הודיעה היום (רביעי) רשמית הקבוצה. ורנון חתם בקבוצה הישראלית לשלוש שנים ויתחרה במדיה החל מהעונה הבאה, שתחל בינואר 2024.

לכתבות נוספות בנושא:
ההולנדי המעופף: ואן דר פול הוכתר כאלוף העולם באופניים בתום מרוץ משוגע
הלך לעולמו אלוף הטור דה פראנס פדריקו בהמונטס, מהמטפסים הטובים בהיסטוריה
דאבל עולמי לסילבן אדמס באליפות העולם באופניים למאסטרס בסקוטלנד

ורנון הרוכב היום בקבוצת קוויק סטפ, זכה רק שלשום באליפות העולם במקצה האלימינציה באופני מסלול בוולודרום והשיג כבר שמונה ניצחונות מקצועניים, פחות משנתיים לאחר שהחל בקריירה המקצוענית שלו. אתמול היה חלק מנבחרת בריטניה בנג"ש הקבוצתי המעורב, שסיימה רביעית באליפות העולם.

אית'ן ורנון עם חולצת הקשת אחרי הזכייה באליפות העולם | צילום: ספרינט סייקלינג

הבריטי המתנשא לגובה 1.88 החל את דרכו במרוצי BMX, אבל בגיל נוער עבר למרוצי וולודרום והתגלה כרוכב מצטיין שמסוגל לפתח מהירות גבוהה במיוחד. ורנון החל לגרוף מדליות במרוצי וולודרום כבר בגיל 16, והשבוע הוכתר כאמור לאלוף העולם באחד המקצים היוקרתיים.

ההצלחה שלו כרוכב כביש הייתה מרשימה גם היא. רק לפני שנה וחצי הצטרף לקבוצת הפיתוח של קוויק סטפ הבלגית, ובמהרה הראה יכולת גבוהה. הוא הספיק לגרוף שבעה ניצחונות, כולל שני קטעים במרוצי וורלד טור – בוולטה קטאלוניה ב-2022 ובטור של רומנדי העונה.

החתמתו של כישרון בסדר גודל כזה נתפסת לפי הקבוצה כצעד חשוב במגמה שהיא נוקטת לאחרונה לגייס כישרונות צעירים, מגמה שכבר הוכיחה את עצמה עם רוכבים דוגמת קורבין סטרונג, מרקו פריגו וכמובן דרק ג'י הקנדי שגנב את ההצגה בג'ירו ד'איטליה העונה והוחתם על הארכת חוזה מיד לאחר מכן. מבחינת מצבת הספרינטרים, הוא מצטרף לסטרונג וולמצטרף הטרי הישראלי עודד קוגוט שחתומים לעונה הבאה. ספרינטר נוסף, ג'אקומו ניצולו, מסיים את החוזה בתום העונה, כשגם איתמר איינהורן מסיים חוזה, אך סביר כי ימשיך.

אית'ן ורנון | צילום: ספרינט סייקלינג

ורנון סיפר לאחר ההחתמה שהחליט להצטרף לקבוצה הישראלית כדי להגשים את מטרתו "להפוך לאחד הספרינטרים המובילים בעולם". עוד הוסיף: "ההתחלה שלי כמקצוען הייתה נהדרת, אבל יש לי עדיין הרבה מה ללמוד ואני משוכנע שהרוכבים המנוסים בישראל פרמייר טק והצוות המקצועי שלה יסייעו לי להגיע לטופ . התרשמתי מהמקצועיות של הקבוצה ותשומת הלב שהיא מעניקה לפרטים הקטנים ביותר. זו קבוצה עם שאיפות להגיע הכי רחוק ואני מקווה להיות חלק מסיפור ההצלחה שלה".

הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס מסר: "אני מאושר לקבל את פניו של אית'ן ורנון לשורותינו. מדובר ברוכב מוכשר ומגוון, הוא ספרינטר שמסוגל גם לטפס היטב כך שהוא לא רק יהווה תוספת כוח עבורנו בספרינטים אלא גם יחזק אותנו במרוצי הקלאסיקות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג