חושבים קדימה: רכש צעיר נוצץ לאקדמיה של ישראל פרמייק טק

קבוצת הפיתוח של IPT החתימה לשנתיים את אלבארו גארסיה, אחד הכישרונות הגדולים של ספרד, המתמחה בטיפוס וכבר צבר כמה ניצחונות בקריירה: "זה מקום בו אוכל לצמוח ולהשתפר כרוכב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אלבארו גארסיה | צילום: באדיבות ישראל פרמייר טק

ישראל פרמייק טק חושבת קדימה וכחלק מהליך הבנייה שלה לשנים הבאות הודיעה היום (שלישי) על החתמה מעניינת במיוחד לקבוצת הפיתוח שלה, סייקלינג אקדמי. בקבוצה חתם הרוכב הספרדי הצעיר אלבארו גארסיה, שנחשב לכישרון גדול ואחד הרוכבים הצעירים הספרדים המבטיחים ביותר.

גארסיה בן ה-18 ידוע בתור מטפס מחונן, שזכה השנה בשישה ניצחונות בספרד בגילאי הנוער, כולל ניצחון באליפות ספרד באופני כביש, וכן במקום השלישי באליפות ספרד נגד השעון עד גיל 23 ובמקום השלישי בוולטה של מדריד עד גיל 23. הוא הוחתם בקבוצת הפיתוח לשנתיים שיחלו בינואר הקרוב, כאשר השאיפה היא כמובן שימשיך להתקדם ויוחתם בסופו של דבר על חוזה מקצועני בישראל פרמייר טק.

לכתבות נוספות בנושא:
החתמה יוקרתית: הרוכב הבריטי אית'ן ורנון מצטרף לישראל פרמייר טק
בלגית ששווה זהב: לוטה קופקי הוכתרה כאלופת העולם באופני כביש

הצעיר בהיסטוריה: רמקו אוונפול הוכתר כאלוף העולם באופניים נגד השעון

"אני ממש מצפה להצטרף לקבוצה בשנה הבאה", סיפר גארסיה לאחר החתימה, "בחרתי באקדמיה של ישראל פרמייר טק כי אני מאמין שהמבנה שלה טוב מאוד ושזה מקום בו אוכל לצמוח ולהשתפר כרוכב ושתהיה לי הזדמנות לרכוב בלוח תחרויות טוב. בעתיד אני רואה את עצמי כרוכב 'שלם', אבל קודם כל אני רואה את עצמי כמטפס".

מנהל IPT אקדמי ינס בלאטר הוסיף: "אלבארו הוא רוכב חזק ואנחנו ממש שמחים להחתים אותו. הוא כבר עכשיו מטפס טוב והוא גם יכול לרכוב נג"ש, כך שיש לו את כל מה שצריך כדי להפוך לרוכב דירוג כללי טוב. איתנו, יהיה לו הזמן הדרוש לו להתפתח להיות רוכב מקצועי חזק בעתיד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג