רביעיית שליחים שלישית של ישראל עלתה למשחקים האולימפיים

הישג נהדר לנבחרת ישראל, כשרביעיית שליחים שלישית הבטיחה את ההעפלה לפריז, הפעם ב-4X200 חופשי לנשים, יותר מכל משחקים אולימפיים בעבר. מקום 21 לדריה גולובטי ב-100 חופשי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גולובטי, ספיץ, פולונסקי וגורבנקו בשליחות | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אליפות העולם בשחייה הנערכת בימים אלו בדוחא מביאה עימה בשורות טובות לנבחרת ישראל גם במשחים בהם היא לא מזנקת למים. הבוקר (חמישי) זה הגיע במשחה השליחות ל-4X200 חופשי, כאשר עם תום משחי המוקדמות, הבטיחה הרביעייה הישראלית את מקומה במשחקים האולימפיים גם במשחה זה, משחה השליחים השלישי אותו תשחה בפריז.

לכתבות נוספות בנושא:
הפתעה: נבחרת השליחים המעורבת של ישראל עלתה למשחקים האולימפיים
אדים, שריטות או גומי שחוק? כך תטפלו נכון במשקפת השחייה שלכם
כבוד: מקום רביעי לאנסטסיה גורבנקו בגמר אליפות העולם בשחייה

כזכור, אין לישראל נבחרות שליחים באליפות זו, אולם התוצאה שקבעו השליחות באליפות העולם בפוקואוקה, יפן, ביולי האחרון (7:59.02 דקות), שגם היתה שיא ישראלי חדש במשחה זה, הספיקה גם אחרי התוצאות הבוקר כדי להיות בין 16 הראשונות ולהעפיל לפאריס. הנבחרת דורגה עשירית אחרי אליפות העולם, ואחרי המוקדמות רק ניו זילנד שחתה מהר יותר, כך שירדו למקום ה-11 הכללי. אף אחת מהנבחרות הנוספות שיכולות לעקוף את ישראל לא העפילה לגמר, כך שהכרטיס של ישראל באופן רשמי.

השליחים של ישראל בטוקיו | צילום: סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל

זו נבחרת השליחים השלישית שמבטיחה את השתתפותה במשחקים האולימפיים בקיץ, יחד עם הרביעיה במשחה ל-4X100  חופשי לגברים ו-4X100 מעורב מיקס, גם במשחה השליחים 4X200 חופשי לגברים ישראל יכולה להבטיח את המקום ולהשלים ארבע נבחרות, מה שלפחות לפי ההרשמות אף סביר במיוחד.

לישראל מעולם לא היו יותר משתי נבחרות שליחים באותם משחקים אולימפיים, שיא שנרשם בטוקיו 2020, וכעת השיא הזה נשבר והמספר צפוי אף להיות מוכפל. המשמעות היא שמאמני הנבחרת יוכלו לבחור עוד מספר שחיינים שישלימו את הרביעיות, כשכבר כעת די ברור שעוד שלוש שחייניות ייכנסו לנבחרת – דריה גולובטי, איילה ספיץ ולאה פולונסקי.

גולובטי הייתה הישראלית היחידה שכן שחתה הבוקר, כאשר סיימה במקום ה-21 במוקדמות המשחה ל-100 מטר חופשי. גולובטי שחתה בזמן של 55.71 שניות (שיאה האישי מהשנה שעברה הוא 55.12 שניות), כאשר ההעפלה לחצי הגמר נסגרה על 55.21 שניות. היה זה המשחה האחרון של גולובטי בת ה-18 באליפות, בה העפילה לראשונה בקריירה לחצי גמר במשחה ל-200 חופשי.

דריה גולובטי בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג