צפו: מעל 1,000 רכבו למען השבתה של הטריאתלטית נעמה לוי

ילדים, ותיקים וטריאתלטים מנבחרת ישראל הגיעו לרכוב יחד בפלוטון אחד למען השבתה של נעמה מהשבי. שחר שגיב: "מאוד מרגש עבורי להוביל פלוטון מכובד כזה", סבה של נעמה שאול לוי: "מחזק לראות כאן כל כך הרבה אנשים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הרוכבים בכיכר החטופים | צילום: גיא דר

כבר שלושה חודשים שהטריאתלטית נעמה לוי בת ה-19 נמצאת בשבי החמאס בעזה. אתמול (שבת) נערכה ביוזמת איגוד הטריאתלון ומטה המשפחות רכיבה משותף מרגשת במיוחד למענה. מעל 1,000 רוכבים ורוכבות הגיעו לכיכר החטופים בתל אביב ורכבו עד לפארק רעננה הסמוך לבית משפחתה של נעמה.

לכתבות נוספות בנושא:
בהובלת כריס פרום: עשרות אלפים בכל העולם ירכבו למען החטופים
איש הברזל והישראמן סא"ל רועי יוסף נפל בקרבות בעזה
בשבת: רוכבים יחד למען החזרתה של הטריאתלטית נעמה לוי מהשבי

צפו בכתבה על האירוע:

פלוטון אחד, בו רכבו ילדות וילדים צעירים, לצד טריאתלטים ואנשי ברזל ותיקים כמו דניאל מורגנשטרן וגורדון בלוך. את הפלוטון הובילו טריאתלטים מנבחרת ישראל, בהם בין היתר שחר שגיב, איתמר אשד ויומי צידון. שגיב סיפר לשוונג: "כל דבר כזה כל פעילות כזאת שגורמת לנו לצאת החוצה ולהביע את התמיכה שלנו במשפחות ובכל החטופים ולהחזיר אותם עכשיו זה מבורך, ותמיד אשמח לקחת חלק בזה. מאוד מרגש עבורי להוביל פלוטון מכובד כזה".

שחר שגיב רגע לפני היציאה לרכיבה | צילום: גיא דר

סבה של נעמה, שאול לוי, טריאתלט ואיש ברזל ותיק בעצמו שהתחרה פעמים רבות בישראמן ואפילו בצ'אלנג' רות בשנה שעברה, לא הסתיר את התרגשותו: "זה מאוד מרגש אותי, אנחנו בבוקר שבת, שלושה חודשים אחרי שנעמה נחטפה, ויש פה באמת שיתוף פעולה מדהים של מטה משפחות החטופים ואיגוד הטריאתלון. לראות כל כך הרבה אנשים שבאים לחבק ולתת לנו את ההרגשה שאנחנו לא לבד במאבק הזה, זה עושה לנו טוב ומחזק".

מי שאימן את נעמה בשנותיה בטריאתלון, רן אלתרמן, סיפר כי רכב באותו הבוקר עם הקבוצה מאשקלון, סמוך לאזור בו נחטפה, ועד לכיכר: "אני מתאמן בעולם הטראיתלון כבר 31 שנים, מאמן מעל 10 שנים וזו הייתה אחת הרכיבות הכי מרגשות שהיו לי בחיים. שמתי את הפלייליסט של נעמה וכל הדרך חשבתי עליה ועל מה שעובר עליה. סבא שלה סימס לי אתמול שהוא מקווה שברכיבה הבאה היא תהיה איתנו, הלוואי שזה יהיה כמה שיותר מהר".

רן אלתרמן על הבמה | צילום: גיא דר

יו"ר איגוד הטריאתלון איסי לוינסון, סיכם: "92 יום נעמה בשבי, זה יותר מדי, אנחנו רוצים אותה כאן ועכשיו. נרתמנו יחד עם שותפים לארגן את האירוע הזה מהדרום דרך הכיכר בתל אביב ועד לרעננה. אנחנו רוצים להביא אותה הביתה".

הרוכבים יוצאים מכיכר החטופים | צילום: גיא דר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג