בשבת: רוכבים יחד למען החזרתה של הטריאתלטית נעמה לוי מהשבי

רוכבים וטריאתלטים מכל הארץ יגיעו בשבת לכיכר החטופים בת"א וירכבו למען השבתה של נעמה. סבה איש הברזל שאול לוי: "מוכרחים להציל אותם, זה עניין של חיים, קורא לכל החברים מעולם הספורט להיות איתנו".
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נעמה לוי | צילום: באדיבות המשפחה

בשבת הקרובה יחלפו בדיוק 90 יום מהמתקפה הרצחנית של חמאס על ישראל ותחילתה של מלחמת "חרבות ברזל". אלו גם 90 יום ש-133 חטופות וחטופים עדיין בשבי בעזה, ומדינת ישראל כולה מייחלת להשבתם. אחת מאותן חטופות היא נעמה לוי, טריאתלטית וחיילת, שנחטפה יחד עם חברותיה התצפיתניות מנחל עוז.

לכתבות נוספות בנושא:
קוראים לשחרורה במהרה: הטריאתלטית נעמה לוי נחטפה לעזה
הקבוצה מהעוטף נפגשה לראשונה מאז 7.10 בפעילות מרגשת בוולודרום
רצו חושך לגרש: מאות רצו בים המלח לזכר הנרצחים ולהחזרת החטופים

נעמה היא ספורטאית בנשמה, כשגם אביה יוני וגם סבה שאול הם טריאתלטים ואנשי ברזל. בשבת הקרובה קהילת הטריאתלון והרכיבה בישראל יתגייסו כולם למענה, לרכיבה משותפת ביוזמת איגוד הטריאתלון, מכיכר החטופים בתל אביב ועד לפארק רעננה, שם תיערך עצרת למען השבתה. חלק מהרוכבים מתכננים לצאת מוקדם יותר בבוקר ולהתחיל את הרכיבה בדרום, ומשם להצטרף בכיכר החטופים לרכיבה המשותפת.

בהזמנה נכתב: "אנחנו, איגוד הטריאתלון בישראל וקהילת הטריאתלטים, בעבר ובהווה, קוראים מעומק ליבנו – החזירו את נעמה הביתה. עכשיו! ביום שבת 6.1.24 נרכב יחד בפלטון מכיכר החטופים לרעננה, ביתה של נעמה. בכניסה לרעננה, ברחוב ירושלים אפשר יהיה להצטרף בריצה או הליכה (על המדרכה) עד הפארק. בפארק רעננה תתקיים עצרת למען החזרתה של נעמה הביתה".

סבה של נעמה, שאול לוי בן ה-78, הוא טריאתלט פעיל אשר רק בשנה שעברה סיים את תחרות איש הברזל בצ'אלנג' רות, והוא מתכונן בימים אלו גם למקצה חצי איש ברזל בצ'אלנג' ישראמן באילת. בשבת, גם הוא יצטרף כמובן לרכיבה. הוא סיפר לשוונג כי נעמה "התחילה עם הטריאתלון בעקבותיי ובעקבות אביה יוני ואוהבת מאוד את הענף".

נעמה וסבה שאול לוי בתחרות משותפת | צילום: באדיבות המשפחה

שאול פועל ללא הפסק למען השבתה של נכדתו, גם בתחום הספורט: "אני כבר קיימתי שלוש רכיבות למען השבתה. זה הביטוי שאני יכול לתת ממקום של אהבה, ממקום של קריאה לאנשים לחזק את עצמם ולחזק גם אותנו כמשפחה. פעם אחת רכבנו בטיילת החדשה מחוף הצוק עד לכיכר החטופים, אני מתנדב בעמותת אתגרים אז לפני שלושה שבועות רכבנו בערך 150 חבר'ה של אתגרים יחד לכיכר, והייתה גם רכיבה בדרום של קבוצות דרומיות שרכבנו לפני שבועיים בהתרגשות רבה. בכל האירועים האלה אנחנו דואגים לחולצות עם תמונתה של נעמה בחזית ובגב".

"יש קבוצות מאוד גדולות של רוכבים בדרום, אנחנו יודעים שגם רוכבים וטריאתלטים נרצחו ונפגעו. המאמץ העיקרי שלי הוא לא להשאיר אבן על אבן ולעשות כל הזמן כמה שאפשר, גם בנושא של המנהיגות וגם בנושא של דעת הקהל, אני צריך את הציבור הישראלי הנפלא, שמחבק ונותן אהבה… אני צריך אותם איתנו. כל מפגן, כל מחווה, זה עוד איזו עזרה להבין שאסור לשכוח את החטופים".

נעמה לוי באליפות ישראל בטריאתלון | צילום: באדיבות המשפחה

"הסיסמה אומרת להחזיר את החטופים עכשיו, זה מה שכולנו קוראים, אבל מבחינתי זה לא סתם להחזיר, זה להציל את החטופים עכשיו… זו שאלה של חיים. לכן, עם כל החששות והכאב הגדול שאנחנו מרגישים, אנחנו ממש צריכים להגביר את המאמץ, זה ברור לנו לגמרי שאנחנו מוכרחים להחזיר אותם הביתה, להציל אותם. ואם החברים שלנו בספורט יהיו איתנו, זו עזרה ענקית".

נעמה לוי עם אביה יוני בטריאתלון אילת | צילום: באדיבות המשפחה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג