רצו חושך לגרש: מאות רצו בים המלח לזכר הנרצחים ולהחזרת החטופים

מאות ממפוני העוטף רצו יחד במקום הנמוך בעולם. רונן ארד, שבנו נבו ז"ל נרצח במסיבה ברעים: "מקווה שבמרוץ הבא נרוץ יחד עם החטופים בשבילים של עוטף ישראל. הדרך ארוכה אך ביחד ננצח"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ יישובי הנגב המערבי בים המלח | צילום: דידי מדיה

מרוץ עממי מרגש במיוחד, "מרוץ יישובי הנגב המערבי", נערך אתמול (חמישי) בים המלח לרגל חנוכה לזכרם של הנופלים במלחמה ולמען החזרת החטופים. המרוץ נערך ביוזמת ובהקפת המועצה האזורית תמר, לבקשת קהילות המפונים המתארחות באזור ים המלח בימים אלה.

לכתבות נוספות בנושא:
האזינו: הרן כסלו שרד את התופת ולא מפסיק לרוץ
צפו: לראשונה מאז חזרה מהשבי, אגם גולדשטיין אלמוג הגיעה לריצה למען החטופים בת"א
עם לפידים בידיהם: 240 איש רצו 240 ק"מ בשוהם למען החטופים

במרוץ, שהתקיים לאורך טיילת עין בוקק בים המלח, התקיימו שלושה מקצים: שני מקצי ריצה של 4 ו-8 ק"מ ומקצה הליכה – צעדת הזדהות של 2 ק"מ. השתתפו במקצים השונים מאות משפחות ובודדים מיישובי הנגב המערבי: סעד, שדרות, בארי, כיסופים, מגן, יבול ועוד.

המיצג למען החזרת החטופים בים המלח | צילום: דידי מדיה

לאורך המסלול בטיילת בעין בוקק נבנה מיצג להחזרת החטופים – של כיסאות ועליהם תמונות ובלונים צהובים. במקביל, התקיים הפנינג בפארק המיוחד שהקימה המועצה למשפחות המפונים 'תמר בלב' ובסיום המקצים נערך טקס הדלקת נר שמיני של חנוכה, ובסיום התקיימה הופעה של הזמרת זהבה בן.

ראש המועצה האזורית תמר ניר ונגר שהזניק את המרוץ : "המועצה האזורית תמר מארחת ותומכת בתושבי הנגב המערבי למעלה מ-9 שבועות. אני מגיע לפה מחניכת מרכז תעסוקה וצעירים למפונים שנולד לבקשת הקהילות, וכך הפקנו את המרוץ לזכר הנרצחים ולהשבת החטופים, כמענה לצורך שיאפשר הפגת מתחים בשילוב ספורט ואוירה יותר משמחת. אני מאחל לכם שתחזרו לרוץ במהרה בעוטף ישראל".

רונן ארד, אביו של נבו ארד ז"ל שנרצח במסיבה ברעים, תושב סעד: "אני שמח לקחת חלק במירוץ, היום אני רץ 8 ק"מ בעוטף חופי ים המלח והמועצה האזורית תמר, אך אני מקווה שבמרוץ הבא נרוץ יחד עם החטופים שיחזרו אלינו בשלום בשבילים של עוטף ישראל. הדרך ארוכה אך ביחד ננצח".

המיצג למען החזרת החטופים בים המלח | צילום: דידי מדיה

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג