צפו: לראשונה מאז חזרה מהשבי, אגם גולדשטיין אלמוג הגיעה לריצה למען החטופים בת"א

אחייניתו של עומרי אלמוג, שמוביל את הריצות בתל אביב למען השבת החטופים, ובתו של איש הברזל נדב גולדשטיין ז"ל, הגיעה וזכתה לחיבוק גדול מקהילת הריצה. ההמונים שרו את התקווה בדמעות. צפו ברגעים המרגשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אגם גולדשטיין אלמוג וסבה גיורא אלמוג בריצה בתל אביב | צילום: גיא דר

רגעים מרגשים במיוחד הבוקר (שבת) בריצה השבועית למען החטופים בנמל תל אביב. אגם גולדשטיין אלמוג, אשר רבים רצו עם שמה ותמונתה על חולצתם בשבועות האחרונים למען שובה ומשפחתה משבי חמאס, הגיעה לריצה וזכתה לאהבה גדולה מקהילת הריצה.

מי שמוביל את הריצות הללו הוא עומרי אלמוג, רץ האולטרה המוכר ודודה של אגם. כאשר גם הסבים והסבתות נראו שוב מחויכים מעט יותר, לראשונה מאז 7 באוקטובר. עומרי היה נרגש מאוד בדבריו לפני הריצה, והקדיש אותה בדמעות לגיסו איש הברזל נדב גולדשטיין ז"ל ולבתו הבכורה ים ז"ל, אשר נרצחו באותה שבת שחורה.

רגע לפני שיצאו לדרך, שרו הרצים, בהם גם ספורטאים אולימפיים שמלווים את המיזם בשבועות האחרונים, את ה"תקווה" כשלא נותרה עין יבשה. צפו ברגעים המרגשים:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דן פריזיגורסקיקוביץ הגיב:

    ריצה למען החטופים? אם תרוצו הם יחזרו??
    תקפצו על רגלאחת 7 פעמים ותגידו : קוקוריקו. ריקו קוקו ואז בטוח יחזרו.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג