נבחרת השחייה האומנותית העפילה לגמר תרגיל האקרובטיקה הקבוצתי

גמר שני לישראל בקטאר: הנבחרת שיפרה משמעותית את הציון ביחס לאליפות הקודמת ועלתה מהמקום העשירי לגמר. סין עלתה מהמקום הראשון, אוקראינה מהמקום השני
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית העפילה הערב (שבת) לגמר תרגיל האקרובטיקה הקבוצתי באליפות העולם במקצועות המים המתקיימת בקטאר. מדובר בגמר השני אליו מעפילה הנבחרת, לאחר שהדואט העפיל אתמול לגמר התרגיל הטכני ביום הפותח של האליפות.

לכתבות נוספות בנושא:
שרון קנטור אלופת העולם בגלישת רוח ותייצג את ישראל בפריז, ארד לספיצ'קוב
אווה פביאן סיימה 32 באליפות העולם ולא העפילה למשחקים האולימפיים
בובריצקי ונשיא עלו לגמר הדואט הטכני באליפות העולם בשחייה אמנותית

הנבחרת הציגה תרגיל חדש ויצירתי במיוחד במוקדמות, לצלילי שיריה של להקת אבבא. התרגיל זכה לציון של 206.8200 נקודות אשר דירג אותה במקום העשירי הכללי והעניק לה מקום בגמר (12 נבחרות עולות לגמר), שיתקיים מחר בצהריים. סין סיימה ראשונה בתום המוקדמות (247.0233), אוקראינה שנייה (243.2134) ומקסיקו שלישית (225.0267).

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

התרגיל האקרובטי הוכנס לראשונה במחזור האולימפי הנוכחי, בנוסף לתרגיל הטכני והחופשי, כאשר כעת הציון המכריע במשחקים האולימפיים (וכפועל יוצא גם בהעפלה אליהם) משוקלל מכל שלושת התרגילים. עד כה, התרגיל הזה היה נחשב לפחות חזק של ישראל והנבחרת לא עברה בו את 200 הנקודות באליפות הקודמת, אלא שכעת נראה שלפחות לפי הציון חל שיפור משמעותי, של 8.4 נקודות מהמוקדמות באליפות העולם אשתקד.

הסגל איתו עלתה הנבחרת לתרגיל כלל את שלי בובריצקי, אריאל נשיא, קטי קונין, עדן בלכר, נוי גזלה, ניקול נחשונוב, מאיה דורף ונטע רוביצ'ק. המאמנות הן סבטלנה בלכר, ולריה אפריאלבה ולריסה קונין. להסבר המלא על דרכי ההעפלה למשחקים האולימפיים בענף, היכנסו לכתבה המקדימה לאליפות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג