בובריצקי ונשיא עלו לגמר הדואט הטכני באליפות העולם בשחייה אמנותית

האליפות בקטאר נפתחה והצמד הישראלי סיים במקום החמישי במוקדמות עם ביצוע נהדר וציון של 251.7183 נקודות וישתתף בגמר ביום שני. בהמשך: התרגילים הקבוצתיים והקרבות על הכרטיסים האולימפיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אריאל נשיא ושלי בובריצקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אליפות העולם במקצועות המים בדוחא, קטאר, יצאה לדרך היום (שישי) עם תחרויות השחייה האמנותית, וראשונות לזנק למים עבור נבחרת ישראל היו שחייניות הדואט שלי בובריצקי ואריאל נשיא. השתיים פתחו את התחרות ברגל ימין והעפילו לגמר הדואט הטכני, לאחר שסיימו במקום החמישי במוקדמות.

בובריצקי ונשיא ביצעו תרגיל נהדר עם דרגת קושי גבוהה במיוחד וזכו לציון של 251.7183 נקודות. מדובר בציון גבוה בשלוש נקודות מהציון אותו השיגו בתרגיל זה באליפות העולם הקודמת, ומדובר בצעד ראשון חשוב בדרך למה שבנבחרת מקווים שיסתיים בהעפלה למשחקים האולימפיים בפריז.

אריאל נשיא ושלי בובריצקי עם המאמנות | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

במקום הראשון במוקדמות סיימה נבחרת סין עם 269.8883 נקודות, במקום השני נבחרת ספרד עם 258.7199 נקודות, במקום השלישי בריטניה עם 253.6733 נקודות ובמקום הרביעי בריטניה עם 253.6733 נקודות. יחד עם ישראל בתיקו על המקום החמישי סיימה נבחרת יוון. הגמר בתרגיל זה יתקיים ביום שני. להסבר המלא על דרכי ההעפלה למשחקים האולימפיים בענף, היכנסו לכתבה המקדימה לאליפות.

מחר בבוקר יחלו גם התחרויות במשחי המים הפתוחים, כאשר יתקיים משחה הנשים ל-10 קילומטר בהשתתפות שתי שחייניות נבחרת ישראל, אווה פביאן ועדן גירלואנצה. הנבחרת הקבוצתית בשחייה אומנותית תשתתף מחר בערב בתרגיל האקרובטי הקבוצתי.

אריאל נשיא ושלי בובריצקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג