מקום 21 לדניס לוקטב ב-200 חופשי באליפות העולם, 38 מאיות מחצי הגמר

השיאן הישראלי שהעפיל לגמר עם השליחים, לא הצליח לעלות שלב במשחה האישי החזק שלו לאחר ששחה 1:47.08 דקות. גורבנקו סיימה במקום ה-29 ב-100 חזה במשחה הכנה לקראת גמר ה-200 מעורב אישי. לייטרובסקי וברזלי זינקו ל-100 גב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניס לוקטב | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

אליפות העולם בשחייה נכנסה ליומה השני הלילה (בין ראשון לשני) ואחרי הפתיחה החזקה של נבחרת ישראל, הפעם לא הצליחו השחייניות והשחיינים הישראלים להעפיל לחצי הגמר במשחים השונים.

ההצגה נפתחה עם המשחה ל-100 גב, שם אביב ברזלי הייתה קרובה מאוד לשיאה האישי עם 1:01.66 דקות, רק 11 מאיות משיאה ומקום 28 כללי, במה שהיווה עבורה הכנה למרחק הכפול בו היא מתמחה.

לכתבות נוספות בנושא:
ההסבר המלא: זו הסיבה ששלוש היריבות של גורבנקו נפסלו, ואיך ה-VAR השפיע?
נס פוקואוקה: גורבנקו עלתה לגמר אליפות העולם בזכות שלוש פסילות, מקום 7 לשליחים
גמר ראשון אי פעם ושיא ישראלי לשליחים באליפות העולם, גורבנקו עלתה לחצי הגמר
לעיני מייקל פלפס: מרשאן ניפץ את שיא העולם ב-400 מעורב אישי, שיא עולם גם לטיטמוס

במשחה המקביל לגברים מיכאל לייטרובסקי היה כבר יותר רחוק משיאו, כשקבע 55.63 שניות, בעוד שיאו האישי עומד על 53.84 שניות והשנה הוא כבר שחה על 54.29 שניות. הוא סיים במקום ה-33, כשחצי הגמר נסגר על 53.94 שניות. מי שעוד נותרו מחוץ לשלב הבא הם אלוף אירופה בחצי המרחק וסגן אלוף אירופה במרחק זה אפוסטולוס חריסטו היווני, כמו גם סגן האלוף האולימפי מלונדון ריוסוקה אירי היפני הוותיק.

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אנסטסיה גורבנקו, שתשחה היום אחר הצהריים בגמר ה-200 מעורב אישי (15:23 שעון ישראל, שידור חי בערוץ הספורט), זינקה למוקדמות המשחה ל-100 חזה וקבעה 1:08.66 דקות, כמעט שתי שניות מעל השיא הישראלי ומקום 29 בדירוג הכללי.

רגע ההחמצה של הבוקר הגיע מכיוונו של דניס לוקטב, שזינק למוקדמות המשחה ל-200 חופשי. השיאן הישראלי, שהעפיל יחד עם השליחים אתמול לגמר ה-4X100 חופשי, היה קרוב מאוד להעפלה לחצי הגמר לאחר שקבע 1:47.08 דקות, וסיים במקום ה-21, 38 מאיות מ-16 הראשונים. לוקטב היה 9 עשיריות מהשיא הישראלי הטרי שקבע בחודש שעבר.

בהצגת הגמרים שתחל בשעה 14:00 נקבל פרט לגמר של גורבנקו גם את גמר ה-100 חזה לגברים, שבהיעדרו של אדם פיטי נראה פתוח מתמיד, עם יתרון קל להייאנג קין הסיני שהעפיל ראשון; גמר ה-100 פרפר לנשים גם הוא נראה מרתק ללא שרה שוסטרום, אך עם יופיי ז'אנג, טורי האסק, אמה מקיאון ומגי מקניל; וגמר ה-50 פרפר ייסגר כנראה על מאיות ספורות, כשמקסים גרוסה הצרפתי ינסה לזכות בתואר עולמי אישי ראשון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג