ממשיכים להצליח: מדליית ארד לשחיין הפראלימפי איאד שלבי באליפות העולם

אחרי שתי מדליות הזהב של עמי דדאון ומדליית הארד של ורוניקה גירנקו, גם שלבי הוותיק עלה על הפודיום לאחר שסיים במקום השלישי במשחה ל-200 חופשי עם זמן של 5:16.86 דקות. שיא העולם של איציק ממיסטבלוב נשבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איאד שלבי עם המדליה | צילום: אסנת פליס דואר

ערב נוסף של גמרים באליפות העולם בשחייה פראלימפית המתקיימת במנצסטר הסתיים אמש (חמישי) עם מדלית ארד לאיאד שלבי. השחיין הישראלי, המתחרה בדרגת הנכות הגבוהה ביותר S1, סיים את המשחה ל-200 מטר חופשי במקום השלישי בזמן של 5:16.18 דקות.

לכתבות נוספות בנושא: 
עמי דדאון זכה במדליית זהב באליפות העולם ושבר שיא עולם ב-100 חופשי
יוסף קליגמן אלוף העולם למאסטרס בשחייה במים פתוחים, ארד לזאב שבתאי
"ארה"ב לא יודעים להפסיד": כך ראיון אחד הצית מלחמה בין אוסטרליה לארה"ב בבריכה

במשחה זה נשבר שיא העולם שהיה שייך לשחיין ישראלי אחר, איציק ממיסטבלוב (4.57.79 דקות) על ידי השחיין האוקראיני קול אנטון ועתה הוא עומד על 4:57.31 דקות. שלבי בן ה-36 משפרעם הוא כזכור האלוף הפראלימפי מהמשחקים בטוקיו, שם זכה בזהב ב-50 וב-100 גב, וכן שיאן העולם במשחה ל-150 מעורב אישי.

איאד שלבי עם המדליה | צילום: אסנת פליס דואר

מדובר במדליה הרביעית של ישראל באליפות העולם הנוכחית, אחרי שתי מדליות הזהב של עמי דדאון אשר הושגו במשחה ל-100 חופשי, בו גם שיפר את שיא העולם ובמשחה ל-150 מעורב, וכן מדלית הארד של ורוניקה גירנקו ב-50 חזה.

עוד אמש, מארק מליאר ב-100 מטר חופשי, סיים במקום השישי בזמן של 1:00.65 דקות. ורוניקה גירנקו במשחה ל-50 גב סיימה במקום השביעי בזמן של 1:15.06 דקות.

כל השחיינים הנ"ל הם חניכיו של המאמן יעקב ביננסון המתאמנים באיל"ן חיפה. כזכור, הזוכים בשני המקומות הראשונים בכל מקצה זוכים בכרטיס אוטומטי למשחקים הפראלימפים בפריז 2024, כאשר בהמשך יצטרפו גם שחייניות ושחיינים נוספים.

הנבחרת הישראלית מונה שבעה שחיינים, רון וולפורט ממועדון מכבי וייסגל רחובות המתאמן עם גיא שחר, שלושת המדליסטים מטוקיו 2020 מארק מליאר, עמי דדאון ואיאד שלבי, אריאל מליאר, ורוניקה גירנקו ויוליה גודיצ'וק. כולם חניכיו של המאמן הלאומי יעקב ביננסון. ראש המשלחת היא ד"ר אסנת פליס דואר.

לכל התוצאות ממרוץ מדבר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג