יוסף קליגמן אלוף העולם למאסטרס בשחייה במים פתוחים, ארד לזאב שבתאי

אליפות העולם למאסטרס נפתחה בפוקואוקה עם שתי מדליות לישראלים במשחה ל-3 ק"מ, באותו אתר בדיוק בו התחרו שחייני העלית לפני כשבועיים. כעת, המוקד עובר לבריכה, שם יתחרו 24 ישראליות וישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוסף קליגמן וזאב שבתאי על הפודיום באליפות העולם | צילום: פרטי

אליפות העולם בשחייה למאסטרס ביפן נפתחה ברגל ימין עבור השחיינים הישראלים, עם שתי מדליות בתחרויות המים הפתוחים. מי שעמד הלילה (בין רביעי לחמישי) על המדרגה הגבוהה ביותר על הפודיום הוא המבוגר שבמשתתפים, יוסף קליגמן, אשר זכה במדליית הזהב במשחה ל-3 ק"מ.

לכתבות נוספות בנושא:
עם 24 שחייניות ושחיינים מישראל: אליפות העולם בשחייה למאסטרס יוצאת לדרך
עמי דדאון זכה במדליית זהב באליפות העולם ושבר שיא עולם ב-100 חופשי
הולי מולי: כך אוקלהאן השתלטה על המשחה האיכותי ביותר באליפות העולם

השחיין ממכבי שוהם, המתחרה בקבוצה הגיל 89-85, עבר את המרחק בזמן של 1:09:04 שעות והיה לישראלי הראשון מהמשלחת עם מדליית הזהב, בתקווה לרבים נוספים אחריו. עוד באותו משחה, בקבוצת הגיל 84-80, זאב שבתאי מאקוותיקים זכה במדליית הארד עם זמן של 1:12:01 שעות, אחרי שחיין ספרדי ושחיין בריטי.

יוסף קליגמן על הפודיום באליפות העולם | צילום: פרטי

המשחים נערכים בדיוק באותו אתר תחרות בו שחו שחייני העלית רק לפני כשבועיים, שם סיים מתן רודיטי במקום השמיני. המשחה נערך במפרץ בים בחוף מומוצ'י בעיר פוקואוקה, בטמפרטורת מים גבוהה יחסית של קרוב ל-30 מעלות, ועם מעט זרמים וגלים.

עוד הלילה, אמנון סלעי מאקוותיקים סיים במקום ה-29 לקבוצת הגיל 54-50 עם זמן של 51:32 דקות, אמיר רשפון ממאסטרס רחובות סיים במקום ה-39 באותה קבוצת גיל עם 54:06 דקות. במשחה לנשים, לריסה גולדשטיין ממכבי שוהם סיימה במקום ה-17 לקבוצת הגיל 64-60 לאחר שסיימה את המשחה בזמן של 1:16:21 שעות.

כעת, לאחר יום מנוחה אחד, יעברו השחיינים לבריכה האולימפית בפוקואוקה לתחרויות השחייה. את ישראל מייצגים בתחרות 24 שחיינים ושחייניות וכאן בשוונג נמשיך לעקוב ולעדכן מתוצאותיהם.

זאב שבתאי על הפודיום באליפות העולם | צילום: פרטי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג