"ארה"ב לא יודעים להפסיד": כך ראיון אחד הצית מלחמה בין אוסטרליה לארה"ב בבריכה

האלופה האולימפית האוסטרלית קייט קמפבל גרמה למהומה בראיון אחרי אליפות העולם: "כל כך הרבה יותר מתוק לנצח את אמריקה, איזה כיף לא לשמוע את ההמנון שלהם", התגובה לא איחרה להגיע ולילי קינג צייצה: "נתראה בפריז"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קייט קמפבל ולילי קינג | צילום: Shutterstock, JD Lasica, Wikimedia

אליפות העולם בשחייה הגיעה לסיומה בתחילת השבוע בפוקואוקה, אולם הרוחות בארה"ב ובאוסטרליה מסרבות להירגע. עבור האוסטרלים, זו הייתה אליפות היסטורית, בה דורגו לראשונה מזה 22 שנים בראש טבלת המדליות עם 13 מדליות מזהב, כשארה"ב דורגה שנייה עם 7 מדליות זהב, וגם זה רק הודות לערב גמרים אחרון מוצלח במיוחד.

בכל התחרויות הגדולות, נהוג לדרג את טבלת המדליות לפי מדליות הזהב. אולם בארה"ב לא ממש אהבו שבטבלה זו הם מדורגים במקום השני ובכל השקופיות שהציגו, סידרו את הטבלה מחדש לפי מספר המדליות הכללי, ולא לפי מדליות הזהב, מה שמציב אותם כמובן במקום הראשון. באוסטרליה היו שביקרו את ההחלטה, כולל מאמן הנבחרת קוהאן טיילור ואלוף העולם קייל צ'אלמרס, אולם תגובה אחת הרתיחה במיוחד את האמריקאים ועוררה מלחמה של ממש.

צפו בראיון שהצית את המהומה:

הייתה זו תגובתה של האלופה האולימפית האוסטרלית הוותיקה קייט קמפבל, שהפעם לא לקחה חלק בתחרות אך הייתה חלק מהמשלחת, אשר בראיון לערוץ 9 האוסטרלי התייחסה לסידור מחדש של טבלת המדליות ולא חסכה ביקורת: "הם כל כך לא יודעים להפסיד! זה שאוסטרליה מדורגת ראשונה זה דבר אחד, אבל זה כל כך הרבה יותר מתוק לנצח את אמריקה. היו כמו ימי תחרות, במיוחד היום הראשון, שלא היינו צריכים לשמוע את ההמנון האמריקאי ואני לא יכולה לתאר אפילו כמה זה עשה אותי שמחה. אני מקווה לא לשמוע את השיר הזה אף פעם. תביאו כבר את פריז, זה כל מה שיש לי להגיד, וארה"ב, תתחילו להפסיד בכבוד".

קמפבל לא עצרה וסיפרה גם על מאחורי הקלעים: "כשאנחנו לידם באזור החימום, לארה"ב יש את הפעמון השטני הזה, וכל פעם שמישהו הולך כדי להתחרות, הם מצלצלים וקוראים 'U-S-A, U-S-A!' ומעולם לא רציתי לתת אגרוף למישהו יותר מזה ולגנוב להם את הפעמון".

התגובות לראיון הזה לא איחרו להגיע. מי שבלטה בתגובתה מתוך הנבחרת האמריקאית הייתה שיאנית העולם ב-100 חזה לילי קינג שצייצה: "מצטערים שאנחנו לא כאלה לחוצים עד שאנחנו לא יכולים לעודד את חברינו לקבוצה כשהם יוצאים למשחים… נתראה בפריז".

רבים מהפרשנים התייחסו לכך שקמפבל נתנה כעת לארה"ב את הדלק שהיה חסר לה כדי לבוא בשיאם למשחקים האולימפיים: "הראיון הזה הוא 80 שניות של דלק לאימונים עבור נבחרת ארה"ב לקראת פריז", כתב פרשן ספורטס אילוסטרייטד פאט פורד. בכל מקרה, עבורנו חובבי השחייה ה"טראש טוק" הזה רק מצית את הדמיון לקראת המשחקים האולימפיים, שצפויים להיות כעת מרתקים מתמיד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג