ארד לוורוניקה גירנקו באליפות העולם בשחייה פראלימפית, שיא ישראלי לעמי דדון

השחיינית הפראלימפית קבעה 1:21.31 דקות ב-50 חזה ועלתה על הפודיום במנצ'סטר בפעם השנייה בקריירה במשחה זה. דדאון קבע 50.94 שניות במזחה המקביל לגברים ויתחרה בהמשך במשחים החזקים שלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ורוניקה גירנקו עם המדליה | צילום: ההתאחדות לספורט נכים

אחרי שנבחרת ישראל בשחייה סיימה את הופעותיה באליפות העולם ביפן, החלה אתמול (שני) אליפות העולם בשחייה פראלימפית במנצ'סטר, בהשתתפות נבחרת ישראל. כבר ביום התחרויות הראשון, שלחה הנבחרת שחיינית ראשונה אל הפודיום, כאשר ורוניקה גירנקו זכתה במדליית הארד במשחה ל-50 מטר חזה.

גירנקו, המתחרה בדרגת נכות S2, קבעה זמן של 1.21.31 דקות וזכתה בפעם השנייה בקריירה במדליה באליפות העולם, לאחר שבאליפות הקודמת זכתה במדליית כסף באותו מקצה. כזכור, השחיינית בת ה-25 ייצגה את ישראל גם במשחקים הפראלימפיים בטוקיו וצפויה לייצג את הנבחרת גם בפריז.

עוד ביום הפתיחה של האליפות, עמי דדאון שבר את השיא הישראלי ב-50 חזה עם זמן של 50.94 שניות ומקום רביעי בדרגת הנכות S4. לא מדובר במשחה החזק של עמי, שכזכור זכה במדליות זהב במשחקים הפראלימפיים בטוקיו ב-50 חופשי וב-200 חופשי, תוך שהוא שובר שיאי עולם, אולם השיפור בזמנו מסמן טובות לקראת המשך האליפות.

עמי דדאון | צילום: ההתאחדות לספורט נכים

באליפות משתתפים 546 שחיינים ושחייניות מ-67 מדינות מכל העולם. הנבחרת הישראלית מונה שבעה שחיינים, שלושת המדליסטים מטוקיו: מארק מליאר, איאד שלבי ועמי דדאון, וכן אריאל מליאר, יוליה גורדיצ'וק, ורוניקה גירנקו, ורון וולפרט. כל השישה הראשונים הם שחייני איל"ן חיפה, המתאמנים עם המאמן הלאומי יעקב ביננסון, בעוד וולפורט, שוחה במכבי וייסגל רחובות יחד עם המאמן גיא שחר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג