מאמן הטריאתלון מהעוטף איבד את בנו ונותר חסר כל, כעת קבוצתו מגייסת עבורו תרומות

מעיין אליעז, מאמן בקבוצת "אתגרית עוטף עזה" ניצל ממתקפת החמאס שפרצה בעת רכיבת הבוקר של הקבוצה. בנו נחשב כנעדר, עד שאתמול זוהתה גופתו. כעת הקבוצה מנסה לסייע לו וקוראת לציבור לתרום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מעיין אליעז יחד עם בנו תומר ז"ל | צילום: באדיבות אתגרית עוטף עזה

תושבי עוטף עזה עברו תופת באותה שבת ארורה ב-7 באוקטובר, בה החמאס חדר ליישובים במתקפת פתע רצחנית. מספר בלתי נתפס של הרוגים, פצועים וחטופים, ולא מעט שנותרו כעת לא רק אבלים ומצולקים, אלא גם חסרי כל, לאחר שביתם נהרס כליל עם כל רכושם.

לכתבות נוספות בנושא:
הטריאתלט והרוכב רס"ן אמיר סקורי נפל בקרב על בארי
ריצה לזכרו של סגן יפתח יעבץ ז"ל נערכה ברמת השרון
עם סרט שחור ודגל ישראל על היד: מקום 5 למאור טיורי ב-10 ק"מ בברלין

אחד מהם הוא מעיין אליעז, בן קיבוץ נחל עוז, מאמן בקבוצת הטריאתלון "אתגרית עוטף עזה". באותה שבת בזמן שחברי הקבוצה יצאו לרכיבה בשעה 6.27 מכפר עזה, המטח הכבד התחיל. בעקבות המטח, המתאמנים חולצו מזרחה והצליחו להינצל, אך לא כל משפחותיהם.

מעיין אליעז (מימין) יחד עם חברי הקבוצה בישראמן | צילום: באדיבות אתגרית עוטף עזה

בנו בן ה-17 של מעיין, תומר אליעז ערבה, תלמיד כיתה י"ב, נעדר מאותו הבוקר ולפי סרטונים שפורסמו סברה המשפחה כי נחטף, יחד עם אמו דקלה, בן זוגה של האם ושתי בנותיו. אתמול (ראשון) זוהו גופותיהן של תומר ודקלה, והתברר כי נחטפו חיים, אולם נרצחו בדרך לעזה.

המאמן הראשי ומנהל קבוצת אתגרית עוטף עזה יוסף למדן, שפועל בימים אלה ביתר שאת למען מתאמניו ומשפחותיהם, מגייס כעת תרומות עבור מעיין, שנותר שבור וחסר כל: "לפי בקשת חברי הקבוצה, לקחתי על עצמי לנסות וללוות את מעיין בחודשים הקרובים בסיוע אישי, כלכלי ובירוקרטי. אני מעביר אליכם את פרטי חשבון הבנק שלו ומי שיכול לתרום לו (כל סכום אפילו מינימלי יתקבל בברכה) יבורך. זה המעט שאפשר לעשות למענם. אנא תרמו לפקודת מעיין אליעז, בנק לאומי, סניף 739 חשבון מס' 16437/26. תבורכו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • תיקון טעות הגיב:

    יש לכם טעות בתמונה השנייה
    מעיין הוא משמאל ולא מימין

  • Gidi הגיב:

    צריך להתפלל לה' שישמיד את המחבלים ע"י צה"ל. כמו שהיה במלחמות משה רבינו ודוד המלך. הם ניצחו את כל המלחמות, וכולם חזרו הבייתה בריאים ושלמים!!! וצריך להתחזק בתורה ומצוות וצניעות. כל התחזקות של קדושה עוזרת לחיילים ומצילה אותם. עם ישראל חתיכה אחת. עם ישראל חי!!!!

  • שאול עזר הגיב:

    יהי זכרו ברוך
    כל ערבי שלא הזדעק למראות ה 7/10 איבד את הנשמה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג