עם סרט שחור ודגל ישראל על היד: מקום 5 למאור טיורי ב-10 ק"מ בברלין

הרצה האולימפית הישראלית נאלצה לשמור על פרופיל נמוך, אך לא ויתרה על הייצוג הישראלי: "התלבטתי אם להתחרות, אבל החלטתי להראות לכולם שאנחנו חזקים ולא הולכים לשום מקום!"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מאור טיורי עם הדגל על היד | צילום: פרטי

הרצה האולימפית הישראלית מאור טיורי השתתפה אתמול (ראשון) בתחרות בינלאומית ל-10 ק"מ בברלין (Great 10k Berlin) וסיימה במקום החמישי עם תוצאה נאה של 34:11 דקות. טיורי, שייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בריו ובטוקיו בריצת המרתון, כזכור חזרה לאחרונה מפציעה בכף רגלה ונראה כי היא חוזרת למיטבה.

לכתבות נוספות בנושא:
התיעוד המצמרר: הרצים קובי פריאנטה ונעמי שטרית ז"ל רגע לפני שנרצחו
אלופי ישראל ניצלו מהפסטיבל ברעים: "שמענו את הכדורים שורקים לידנו"
"חשבנו שאנחנו קשוחים מספיק לעמוד על קו הזינוק, גילינו שאנחנו לא"

התוצאה שהשיגה רחוקה 25 שניות משיאה האישי שהושג לפני שנתיים, והיא ממשיכה במסע שלה להשגת הקריטריון האולימפי בהמשך השנה בפעם השלישית ברציפות. מי שניצחה בתחרות מבין הנשים היא מרים צ'בט הקנייתית, בזמן של 31:50 דקות.

מאור טיורי בברלין | צילום: פרטי

טיורי סיפרה לשוונג לאחר התחרות: "כל השבוע האחרון מאז יום שבת הנורא היה ממש קשה רגשית, מנטלית ופיזית לאור הזוועות שחווינו. זה ישר שם את הספורט בפרספקטיבה. באיזשהו מקום המחשבה על ספורט מרגישה אבסורדית כשהמדינה שלנו במלחמה וכשמנסים לעכל את ממדי התופת. ממש התלבטתי אם להתחרות או לא, אך לאחר כמה שיחות עם המשפחה, חברים מאוד קרובים ואיגוד האתלטיקה, החלטתי שאני צריכה להתחרות כי זו הדרך שלי לייצג את העם הישראלי, להיות שגרירה ולתרום למאמץ הכולל. להראות לכולם שאנחנו חזקים ולא הולכים לשום מקום!!!"

"כמובן שזה דרש המון משאבים נפשיים להתייצב על קו הזינוק, אבל הרוח הגבית שקיבלתי מהקרובים אליי עזרה לי לתעל את האנרגיה למקום הנכון. מכיוון שקיבלתי הנחיה לשמור על 'פרופיל נמוך', לצערי לא יכולתי להתחרות עם המדים הייצוגיים שלנו, ולכן בחרתי את הדרך שלי להוקיר את הנופלים והנרצחים ואת מדינת ישראל אפילו אם אני לא יכולה ללבוש את המדים בגאווה. לכן החלטתי לרוץ עם סרט שחור על היד וסרט לבן עם דגל ישראל מוצנע, אבל איתי תמיד. בהוקרה ובאהבה לכל עם ישראל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יהושפט הגיב:

    הורגים אותי כל אלה ש-50 שנה בוחרים לא לחיות בישראל אבל הם סופר מחוברים אליה. כמה פתטי…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג