"חשבנו שאנחנו קשוחים מספיק לעמוד על קו הזינוק, גילינו שאנחנו לא"

שני הטריאתלטים הישראלים איתמר אשד והגר כהן כליף התחרו בסין, אך נוכחו לדעת שהמצב השפיע עליהם בצורה קשה משחשבו. כהן כליף שהתרסקה ברכיבה: "מנטלית לא הייתי בתחרות, הרגשתי מרוקנת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הגר כהן כליף | צילום: אינסטגרם

המלחמה בישראל משפיעה על כולם, גם על הספורטאים הישראלים, שחלקם מתחרים בימים אלה ברחבי העולם. בסוף השבוע שני טריאתלטים ישראלים התחרו בגביע צ'נגדו בסין, אך גילו כי לא קל להפריד את הגוף מהנפש, ושניהם נאלצו לפרוש במהלך התחרות מסיבות שונות.

איתמר אשד שיתף באינסטגרם בסיום: "ניסיתי להתחרות עבור המשפחה שלי בבית. חשבתי שאני קשוח מספיק לעמוד על קו הזינוק, אבל מסתבר שאני לא. שולח אהבה הביתה, אעשה חושבים, אבל בוודאות אמשיך לייצג את המדינה שלי בדרך הכי טובה שאוכל. אני מצטער".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Itamar Eshed‎‏ (@‏‎itamareshed‎‏)‎‏

הגר כהן כליף, שמתגוררת ומתאמנת באיטליה, החליטה להגיע לתחרות לאחר לבטים, אולם התרסקה במהלך הרכיבה. אמש (שבת) סיפרה לשוונג על הקושי הגדול: "הטיסה שלי לפה מאיטליה הייתה ביום שני, כשהמלחמה התחילה בשבת. כבר בראשון ממש לא רציתי לנסוע היו לי סיוטים בלילה וכל החדשות, התמונות והסרטונים לא יצאו לי מהראש, וכמובן שלהיות רחוק מהבית לבד זה קשה".

עוד סיפרה: "למרות הכל, טסתי, כי אמרתי שזה בשביל המדינה וזה לא יעצור אותי. הייתי יחד עם איתמר אשד, שבאמת כל כך תמך בי ואני בו, אבל מהרגע של הזינוק עד ההתרסקות, מנטלית לא הייתי בתחרות. הרגשתי ממש מרוקנת, בלי כוחות בכלל, ופשוט רציתי לסיים את התחרות. המוח והגוף מחוברים, ופשוט התרסקתי אחרי שתי הקפות באופניים. כמו שאיתמר כתב, חשבתי שאני חזקה יותר, אבל אני לא".

על המשך הדרך: "הייתי אמורה להמשיך מכאן לדרום קוריאה לתחרות נוספת, אבל החלטתי לא לטוס ולחזור הביתה, ובכך לסיים בעצם את העונה מוקדם מהצפוי. אני יוצאת לפגרה, צריכה קצת משפחה".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HAGAR 🐙‎‏ (@‏‎hagar_cohen_kalif‎‏)‎‏

על התגובות של הטריאתלטים האחרים מהקבוצה שלה ומהתחרות עצמה: "כולם ממש חיבקו ותמכו, הבינו לגמרי את המצב שלי, ולא הצליחו להבין איך אני ואיתמר בכלל מזנקים לתחרות. היו גאים בנו". לסיום הוסיפה: "אני רוצה להגיד תודה לכל החיילות והחיילים ששומרים עלינו בימים האלה. זה לא מובן מאליו לצאת לקרב ולסכן את החיים שלכם. תודה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג