הטריאתלט והרוכב רס"ן אמיר סקורי נפל בקרב על בארי

לוחם סיירת מטכ"ל שהיה מהראשונים בחזית ונלחם בגבורה בעוטף עזה, נהרג בקרבות הקשים. רק יממה לפני כן ערך אימון רכיבה עם חבריו לקבוצת Paladium לקראת תחרות חצי איש הברזל בטבריה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רס"ן אמיר סקורי ז"ל רוכב | צילום: באדיבות ענוג שילן

משפחת ספורט הסיבולת איבדה רבים מבניה ובנותיה במהלך המלחמה הקשה בדרום, מרביתם ביממה הראשונה של הלחימה. אחד מאותן אבדות היא הטריאתלט ורוכב האופניים רס"ן אמיר סקורי ז"ל, שנפל בקרבות מול מחבלי חמאס.

לכתבות נוספות בנושא:
עם סרטים שחורים על היד: נשות הברזל הניפו את דגלי ישראל בהוואי
אלוף הישראמן למען ישראל: "תישארו חזקים"
קובי וליאור משדרות נרצחו על ידי מחבלים במהלך אימון הבוקר

סקורי היה מטובי המפקדים של סיירת מטכ"ל, שהיה שותף בשנות שירותו למבצעים ופעולות רבות. בשבת בבוקר היה מהראשונים שקפצו מבית משפחתו ברמת השרון והתייצבו בחזית כדי להילחם במחבלים. הוא השתתף בקרבות הקשים מדרום לקיבוץ בארי, ונרצח בעודו מגן על התושבים בגבורה. הוא הותיר אחריו אישה ושתי ילדות.

רס"ן אמיר סקורי ז"ל רוכב | צילום: באדיבות ענוג שילן

סקורי היה ספורטאי בנשמה, טריאתלט ורוכב, כשגם בענף הטריאתלון בעיקר בלט ביכולות הרכיבה החזקות שלו. רק יממה לפני שנפל בקרב, ביום שישי, רכב עם חבריו מקבוצת Palladium כחלק מאימוני ההכנה לשלו למקצה חצי איש הברזל בטבריה (התמונות לעיל הן מאותה רכיבה אחרונה). רק לפני פחות מחודש התחרה בטריאתלון אשדוד וסיים במקום החמישי במקצה הספרינט לקבוצת הגיל שלו. הוא גם התחרה השנה במרתון ירושלים, שם רץ את מקצה חצי המרתון.

חברו ענוג שילן סיפר כי "אמיר היה חזק מאוד. לא משתף הרבה אבל שואל המון שאלות". ברשתות ספד לו: "רק שלשום רכבנו, אתה בכושר מעולה מה הקשר! החברים שבחזית, תלחמו גם בשביל סקורי ותפרקו אותם. אמיר נלחם בקרב על בארי ומשאיר את אשתו ושתי בנותיו עם אבא גיבור".

קברו של רס"ן אמיר סקורי ז"ל | צילום: באדיבות ענוג שילן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • נגב מערהי הגיב:

    רסן סקורי נהרג בקרב ולא נרצח. מתי תבינו את ההבדל בין חיילחם שנלחמים מול אוחב לבין אזרחים שנרצחו בדם קר על ידי חלאות טרוריטים.

    1. דפנה הגיב:

      צודק, אבל הביטוי הנכון יותר הוא 'נפל'.

  • זאב שרון הגיב:

    על לוחם שנהרג בקרב – לא אומרים נרצח.
    זה מקטין.
    הוא נהרג בקרב.

    1. דפנה הגיב:

      'נפל בקרב', כך נכון יותר לומר.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג