אלוף הישראמן למען ישראל: "תישארו חזקים"

הטריאתלט הבלגי דייגו ואן לואי, שניצח אשתקד במרחק המלא בישראמן בצוותא עם דן אלתרמן, שיתף את עוקביו באינסטגרם בעקבות המלחמה, העלה תמונה מהישראמן עם דגל ישראל והביע תמיכה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דייגו ואן לואי במהלך הריצה | צילום: צלמי שוונג

המלחמה בישראל, שגבתה כבר מעל ל-1,000 קורבנות, מעוררת הדים בכל רחבי העולם וגלי תמיכה מספורטאים, קבוצות וליגות מקצועניות.

מי שהצטרף אתמול (שלישי) והביע תמיכה היה אלוף הישראמן, הטריאתלט הבלגי דייגו ואן לואי, אשר העלה לאינסטגרם תמונה שלו מהישראמן האחרון באילת עם דגל ישראל וכתב: "תישארו חזקים, חברים".

דייגו ואן לואי מביע תמיכה בישראל | צילום: אינסטגרם

לוואן לואי סיפור חיים לא פשוט משלו. לאחר שכבר היה טריאתלון מצליח עם שלל הישגים (כולל זכיות בחצי המרחק בישראמן, האמברנמן, באליפות העולם בדואתלון ועוד) הוא נפצע באורח קשה בתאונה, כאשר משאית נכנסה בו במהלך אימון, והיה בסכנת חיים, מורדם ומונשם. לאחר שהתאושש וכבר שיקום ארטך בחר בישראמן 2023 כתחרות הקאמבק הגדולה שלו.

זה לא הלך קל לוואן לואי גם על המסלול באילת. תחילה, הוא נפסל על ידי השופטים, אולם בחר להמשיך בתחרות וערער בסיום. ועדת הערעורים החליטה לבטל את הפסילה, ולהכריז לראשונה על שני מנצחים לתחרות, דן אלתרמן ודייגו ואן לואי, שהפגינו הרבה ספורטיביות וכבוד זה לזה ועלו יחד על דוכן המנצחים. ואן לואי נרשם גם לצ'אלנג' ישראמן 2024 וגם בהודעות אישיות לאנשי שוונג ניכרת אהבתו הגדולה לישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג