כשפנצ'ר בגלגל הרס לשחר שגיב את תחרות הסופרליג בלונדון

הישראלי החל את העונה השלישית שלו ברציפות בליגת הטריאתלון הטובה בעולם, אולם במהלך הסיבוב השני ברכיבה סבל מתקר בגלגל, שאילץ אותו לעצור את התחרות. אלכס יי ניצח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב בסופר ליג | צילום: יח"צ

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב זינק אתמול (ראשון) לתחרות הראשונה במסגרת עונת הסופרליג היוקרתית בלונדון, אולם נאלץ לפרוש מהתחרות בגלל פנצ'ר בגלגל הקדמי של אופניו בסיבוב השני של התחרות.

לכתבות נוספות בנושא:
ניקוד אולימפי יקר: מקום 12 לאיתמר אשד בגביע העולם בטריאתלון בסין
אנטונינה רזניקוב אחרי ההתמוטטות בצרפת: "הכבישים היו פרוצים, נתנו לנו מים מלוכלכים"
שוב זה קורה: זיהום בסיין גרם לביטול השחייה בתחרות המבחן האולימפית בטריאתלון

הסופרליג היא ליגת הטריאתלון הטובה בעולם, ליגה מקצוענית המורכבת מקבוצות ואליה מוזמנים רק 20 הטובות ו-20 הטובים ביותר בעולם. בליגה יש מספר סוגי מרוצים, כאשר בלונדון היה מרוץ "אנדורו", סיבולת, ייחודי, הכולל בעצם שלושה סיבובים רצופים ללא הפסקה של שחייה-רכיבה-ריצה. כל אחד מהסיבובים כולל 300 מטר שחייה, 4 ק"מ רכיבה ו-1.6 ק"מ ריצה.

שחר שגיב והגלגל עם התקר | צילום: פרטי

שגיב ממכבי ת"א, המשתתף בליגה זו השנה השלישית ברציפות כחלק מקבוצת בחריין סקורפיונס, השתלב בדבוקה הראשונה בסיום הסיבוב הראשון, אולם בסיבוב השני, אחרי שנכנס לאחד הבורות, גילה במהלך הרכיבה שהגלגל הקדמי שלו עם תקר. הוא המשיך לרכוב עד לנקודת ההחלפה כדי להחליף גלגל, אך 90 השניות שעומדות לרשות הספורטאי להחלפת גלגל לפי חוקי הליגה, לא הספיקו לו והוא נאלץ לפרוש.

מי שניצח בתחרות כולה הוא אלכס יי הבריטי, סגן האלוף האולימפי ומנצח תחרות המבחן האולימפית האחרונה, והקדים את ג'וני בראונלי הוותיק והמעוטר ואת טיילר ריד הניו זילנדי, חברו לקבוצה של שגיב. בהמשך, ייערכו עוד שלוש תחרויות נוספות בסופר ליג העונה: בטולוז צרפת בתחילת ספטמבר, במאליבו בארה"ב בסוף ספטמבר ובערב הסעודית באוקטובר.

בעונה שעברה סיים שגיב את הסבב כולו במקום ה-9 בדירוג הכללי, לאחר שבעונתו הראשונה דורג 12. בתחרויות הרכיבה דורג אשתקד במקום השני ברכיבה המהירה ובתחרות במאליבו אף עלה לראשונה על הפודיום בליגה כשסיים במקום השני הכללי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מעריץ הגיב:

    שחר מייצג אותנו בכבוד גדול. ספורטאי עילית שלא מוותר. החלק הטוב עוד לפניו!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג