בעקבות התכווצות שריר בריצה: מקום 44 לשחר שגיב בתחרות המבחן האולימפית

הטריאתלט הישראלי נראה נהדר ברכיבה והיה קרוב למובילים, אך התכווצות בתאומים בירידה מהאופניים מנעה ממנו אפשרות למאבק בפסגה: "חבל מאוד שנקלעתי לסיטואציה הזאת. להערכתי ארד בדירוג האולימפי". אלכס יי ניצח בצורה מרשימה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב רוכב | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

אכזבה לטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב, אשר סיים היום (שישי) במקום ה-44 בתחרות המבחן האולימפית (הטסט איוונט) בפריז, בזמן של 1:44:18 שעות. התחרות נערכה בדיוק באותו אתר בו תיערך התחרות האולימפית בשנה הבאה וזינקו אליה 65 טריאתלטים.

לכתבות נוספות בנושא:
אין תכנית ב': מאחורי הקלעים של ביטול תחרות המים הפתוחים בפריז והאם המשחקים בסכנה
מקום 12 לשליחי ישראל באליפות אירופה בטריאתלון ספרינט, מקום 8 לנוער

תחרות איש ברזל – איך עושים זאת נכון? האזינו

התחרות נערכה כמובן גם למרחק האולימפי, של 1.5 ק"מ שחייה, 40 ק"מ רכיבה על אופניים ו-10 ק"מ ריצה. השחייה בנהר הסיין, ממנה חששו המארגנים רבות, עברה בלי תקלות וממנה שגיב יצא בחלק האחורי ובמקום ה-47 אחרי 19:17 דקות, 45 שניות אחרי המוביל אלכס יי (YEE) הבריטי.

שחר שגיב עם ליאור כהן ודוד רזניק | צילום: פרטי

שגיב כידוע לא מתרגש מפיגור אחרי השחייה, ורכב נהדר כהרגלו, כשהוא עובד יחד עם הדבוקה השנייה עד שהדביקו את המובילים. הזמן שביצע ברכיבה, 51:30 דקות, היה השישי בטיבו בתחרות כולה, חמש שניות מהמהיר ביותר ומהאופניים ירד כשהוא במקום ה-15 ועם הרבה תקווה.

אלא שמיד בתחילת הריצה לאחר שירד מהאופניים, חש הישראלי ממכבי ת"א התכווצות קשה בשריר התאומים ברגלו השמאלית . הוא כמובן לא הצליח לשמור על המובילים ולאורך כל הדרך נלחם בכאבים העזים. את הריצה הוא סיים בזמן של 32:17 דקות, איטי בהרבה מיכולותיו הרגילות, והוא סיים כאמור במקום ה-44.

שגיב היה כצפוי מאוכזב בסיום וסיכם: "חבל מאוד שנקלעתי לסיטואציה הזאת. להערכתי ארד בדירוג האולימפי, אך אין בכך משהו שיסכן את מעמדי בדירוג להשגת הקריטריון לפריז 2024 שכן 55 הראשונים בדירוג זה, ישתתפו במשחקים האולימפיים".

מי שניצח בתחרות כולה, שהייתה איכותית ומהירה במיוחד, היה סגן האלוף האולימפי אלכס יי, שהוביל כבר מהשחייה ובריצה רק ברח קדימה לזמן של 1:41:02 שעות. אחריו, קיבלנו קרב אדיר שהוכרע ממש במטרים האחרונים, ואסקו וילאקה הפורטוגלי הגיע שני ושלישי היה דוריאן קונין הצרפתי, שהקדים את שני חבריו לנבחרת פייר לה קור ולאו ברגר, בקרב הפנימי על הכרטיס האולימפי הראשון של המארחת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג