מקום 12 לשליחי ישראל באליפות אירופה בטריאתלון ספרינט, מקום 8 לנוער

נבחרת ישראל בטריאתלון נעלה את האליפות בטורקיה עם הופעות טובות במקצי השליחים המעורבים. המאמן ענר שרמן: "תחרות מוצלחת ברמה הקבוצתית והאישית, השאיפה היא להמשיך להתקדם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
השליחים של נבחרת הנוער בטריאתלון | צילום: איגוד הטריאתלון

אליפות אירופה בטריאתלון ספרינט ננעלה אתמול (ראשון) בטורקיה עם מקצי השליחים המעורבים לבוגרים ולנוער, כאשר נבחרת ישראל ממשיכה לרשום הישגים נאים עם מקום 12 בשליחים לבוגרים (כשכל חברי הרביעייה מתחת לגיל 23) ומקום שמיני מרשים במיוחד לנבחרת הנוער (עד גיל 20).

לכתבות נוספות בנושא: 
סיבוב פרידה: יאן פרודנו ניצח באליפות ארה"ב רגע לפני אליפות העולם האחרונה שלו
מקום 19 לאיתמר לבנון בגמר אליפות אירופה בטריאתלון ספרינט
בין הדולומיטים לרמת הגולן, איך מתאמנים בחום? האזינו!

עבור הנבחרת הבוגרת זינקו איתמר לבנון, הגר כהן כליף, מעיין גלנץ ואביב לוי. כל אחד זינק ל-270 מטר שחייה, 8 ק"מ רכיבה על אופניים ו-1.7 ק"מ ריצה. הזמן הכולל של הרביעייה היה 1:38:40 שעות והיא הגיעה בסיום צפוף רק 4 שניות אחרי הונגריה ו-2 שניות לפני צ'כיה. בין שש נבחרות, מהמקום השישי עד ה-13, הפרידו 40 שניות בלבד על קו הסיום.

מי שניצחה במקצה וקטפה את מדליית הזהב היבשתית הייתה נבחרת בריטניה, ספרד הגיעה במקום השני ושוויץ קטפה את הארד, הודות לפסילה של נבחרת צרפת, שהגיעה שלישית תחילה אך נפסלה בגלל דראפטינג אסור. בסך הכל זינקו למקצה 18 נבחרות.

הגר כהן כליף, אביב לוי והמאמן ענר שרמן | צילום: פרטי

בשליחים של הנבחרת לנוער ייצגו את ישראל רוי ברון, יהלי ויתקין, אייל ויינשטיין והילה אריאס. הנבחרת רשמה כולה מקצה מצוין וסיימה אחרי 1:41:37 שעות ובמקום השמיני מתוך 18 נבחרות שזינקו לתחרות. נבחרת צרפת זכתה בזהב בנוער, לפני הונגריה וספרד.

מאמן פרויקט הבוגרים של נבחרת ישראל ענר שרמן, שהוביל את הנבחרת בתחרות, סיפר לשוונג בסיום: "הגענו עם תוכנית מטרות מסוימת ובסך הכל עמדנו ביעדים ויותר מכך. ידענו, התאמנו והכנו ציוד מיוחד לתנאי החום הקיצוניים שהיו בתחרות והגיע עד ל-40 מעלות בזינוק נשים. כל הספורטאים והספורטאיות השתתפו בגמר א' או ב' באליפות אירופה ועשו הישגים מכובדים, כאשר חלקם גם צעירים משאר המשתתפים".

"השנה שמנו פוקוס משמעותי על קבוצות השליחים המעורבות בנוער והבוגרים, כאשר בבוגרים עלית התחרו רק ספורטאים צעירים עד גיל 23, שנלחמו על המסלול מול ספורטאים בעלי הישגים עולמיים. בעיני זאת תחרות מוצלחת של נבחרת ישראל ברמה הקבוצתית והאישית, השאיפה היא להמשיך להתקדם ולפתח את הדור הצעיר במנטליות ובמקצועיות של הטופ העולמי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג