מקום 19 לאיתמר לבנון בגמר אליפות אירופה בטריאתלון ספרינט

הישג נאה לטריאתלט הצעיר בטורקיה, בתחרות שהתנהלה בחום כבד. אביב לוי סיימה חמישית בגמר ב' (מקום 35 כללי), הגר כהן כליף עשירית (40). מקום 15 לרוי ברון באליפות אירופה לנוער
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר לבנון | צילום: פרטי

הטריאתלט הישראלי הצעיר איתמר לבנון רשם היום (שבת) הישג נאה, לאחר שסיים במקום ה-19 בגמר אליפות אירופה בטריאתלון ספרינט שנערכת בטורקיה, והמקום ה-14 עד גיל 23. לבנון שהעפיל לאחר מקצה חצי גמר נהדר אתמול בו סיים במקום השני, עבר את המסלול שאורכו 270 מטר שחייה, 8 ק"מ רכיבה על אופניים ו-1.7 ק"מ ריצה, בזמן של 21:18 דקות.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג נהדר: איתמר לבנון עלה לגמר אליפות אירופה בטריאתלון ספרינט, 4 גמרים לנוער
בין הדולומיטים לרמת הגולן, איך מתאמנים בחום? האזינו!
מקום 37 לשחר שגיב בסבב אליפות העולם בסנדרלנד: "מאוכזב, ננתח מה לא עבד"

תנאי המסלול היו לא קלים והתחרות התנהלה בחום כבד. בצוות המקצועי מסכמים תחרות טובה מאוד של לבנון, אך עם תחושה של החמצה עקב חילוף שני (בין הרכיבה לריצה) לא מספיק טוב. בתחרות ספרינט, שהיא קצרה במיוחד, כל שנייה קובעת ולכן נמנע מאיתמר להתברג בחלק הקדמי יותר של התחרות בריצה. לבנון, שהשיג גם נקודות יקרות לניקוד העולמי, טרם סיים את חלקו בתחרות, שכן מחר ייקח חלק במקצה השליחים המעורב.

מי שיחברו אליו בחלק הנשי של השליחים הן אביב לוי והגר כהן כליף, שזינקו היום לגמר ב' באליפות. לוי הפגינה יכולת טובה וסיימה במקום החמישי בגמר ב' (35 כללי) עם 24:31 דקות, כהן כליף סיימה עשירית עם 25:29 דקות. בגמר ב' לגברים שחר עגור לא סיים את התחרות.

הגר כהן כליף, אביב לוי והמאמן ענר שרמן | צילום: פרטי

אביב לוי סיכמה את התחרות היום ואמרה: "אחרי יום מאכזב אתמול, היום אני בהחלט מרוצה מעצמי. ניהלתי הרבה יותר טוב מאתמול את תכנית הנוזלים והתזונה שלי במהלך הרכיבה, מה שבא לידי ביטוי היטב בריצה ונלחמתי על כל שניה. בגדול, ביצעתי תיקון למה שקרה אתמול (שישי). זוהי הפעם ראשונה שלי באליפות אירופה לבוגרות ולמדתי מההתנסות הזאת רבות. גם הניקוד כאן להמשך הדרך משמעותי".

במקצה הגמר של האליפות לגיל הנוער שהתקיימה גם היא היום, סיימו רוי ברון ומעיין גלנץ כמעט יחד במקום ה-15 וה-16 בהתאמה, כשברון קובע 21:43 דקות וגלנץ שתי שניות אחריו. אייל ויינשטיין, הישראלי השלישי בגמר, סיים במקום ה-26 עם 22:23 דקות. בגמר הנערות סיימה יהלי ויתקין במקום ה-29 עם 26:51 דקות. בגמר ב' לנוער סיים תומר שפירא במקום ה-3 (מקום 33 כללי), עומר צפריר סיים 25, הילה אריאס סיימה תשיעית בגמר ב' לנערות ואופק לוינסקי 22.

מנכ"ל איגוד הטריאתלון גיל קופר: "המשלחת הישראלית לאליפות אירופה לנוער ועילית בטורקיה היתה אחת הגדולות באליפות, התוצאות היום מראות על התקדמות מתמדת של חבורת הספורטאים והספורטאיות שלנו – לכל מי שהתחרה היום בטורקיה צפוי עתיד משמעותי בענף – אם זה לקראת העונה הקרובה, המשחקים האולימפיים ואליפויות אירופה ועולם הבאות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג