מקום 37 לשחר שגיב בסבב אליפות העולם בסנדרלנד: "מאוכזב, ננתח מה לא עבד"

הטריאתלט הבכיר של ישראל התקשה כבר מהפתיחה בתחרות האיכותית ולא הצליח להתברג בדבוקה המובילה, כדי לסיים במקום ה-37 מתוך 55. היעד הבא: התחרות הקדם אולימפית בפריז בחודש הבא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: World Triathlon

שחר שגיב, הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל, סיים היום (שבת) במקום ה-37 בתחרות סבב אליפות העולם בסנדרלנד, בריטניה. התחרות נערכה למרחק ספרינט (חצי אולימפי) למרחקים של 750 מטר שחייה, 21.3 ק"מ רכיבה ו- 5 ק"מ ריצה.

לכתבות נוספות בנושא:
תזונה וספורט: שבירת מיתוסים על שריפת שומנים, התכווצויות שרירים ותוספי תזונה
בעקבות ספיגת עונש: שחר שגיב לא העפיל לגמר סבב אליפות העולם בהמבורג
שחר שגיב: "אני כל כך שמח, חשבתי כבר אחרי השחייה שזה אבוד"

הטריאתלט ממכבי ת"א פתח פחות טוב כבר בשחייה, ויצא מהמים בין האחרונים, גם אם בפער קטן יחסית מהמובילים (שחה 9:12 דקות, המוביל יצא מהמים אחרי 8:48 דקות). ברכיבה, שהיא בדרך כלל החלק החזק שלו, הרגיש אחרי מספר קילומטרים שהוא לא מצליח לשמור על קצב טוב וירד לדבוקה השלישית. בריצה עשה מאמצים גדולים כדי להילחם על מקום וסיים במקום ה-37 מתוך 55 טריאתלטים.

זמנו של שחר היה 57:07 דקות, כאשר מי שניצח בתחרות היה פייר לה קור הצרפתי בזמן של 54:06 דקות. במקום השני סיים טריאתלט צרפתי נוסף, לאו ברגר, כשהשניים חצו כמעט יחד את קו הסיום בספרינט צמוד עד הקו. היידן וויילד הניו זילנדי סיים שלישי, 15 שניות אחריהם. גם אצל הנשים ראינו שליטה צרפתית כשקסנדרה בויגראן ניצחה עם 59:53 דקות, 18 שניות לפני בת ארצה אמה לומברדי. אניקה קוך הגרמניה סיימה שלישית עם 1:00:17 דקות.

שגיב, אלוף ישראל מ-TRI כנרת ומדליסט הכסף מהמשחקים האירופיים בחודש שעבר, סיכם את הופעתו: "אני מאוכזב מאד מההופעה שלי בתחרות היום. ניקח מנוחה של 24 שעות, ננתח מה לא היה בסדר ומה טעון שיפור ונבצע התאמות לקראת התחרות הקדם אולימפית בפריז".

מסנדרלנד יחזור שחר עם הצוות המקצועי בהובלת מאמנו והמנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון ליאור כהן למחנה אימונים בג'ירונה, ספרד, לקראת התחרות החשובה של הקיץ -התחרות הקדם אולימפית שתתקיים ב-18 באוגוסט בפריז, באתר בו ייערכו גם התחרויות במשחקים האולימפיים בשנה הבאה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג