בעקבות ספיגת עונש: שחר שגיב לא העפיל לגמר סבב אליפות העולם בהמבורג

הטריאתלט הבכיר ספג עונש של 10 שניות עיכוב על כך שהאופניים שלו עברו את קו ההפרדה בנקודת ההחלפה בין הרכיבה לריצה, מה שמנע ממנו העפלה לגמר התחרות בהמבורג: "אני מאוכזב מאד. זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שספגתי עונש"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: יח"צ

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב ממכבי תל אביב, שזכה לפני כשלושה שבועות במדליית הכסף במשחקי אירופה בקראקוב, לא העפיל אמש (שישי) לגמר תחרות סבב אליפות העולם בהמבורג, גרמניה. התחרות כללה שחייה למרחק של 300 מטרים, 6 קילומטרים רכיבה ו-2 קילומטרים ריצה.

לכתבות נוספות בנושא:
היסטוריה: מדליית כסף לטריאתלט שחר שגיב במשחקים האירופיים בפולין!
שחר שגיב: "אני כל כך שמח, חשבתי כבר אחרי השחייה שזה אבוד"
אני חייב/ת להשתפר! אבל איך? || האזינו לפודקאסט
להפוך לאיש ברזל: טור אישי על מסע שמתחיל באנוכיות והופך לאורח חיים שמעניק השראה

שגיב לא הצליח להתברג בסבב הראשון של התחרות בעשירייה הראשונה (סיים במקום ה-27 מבין 30 מתחרים במקצה המוקדמות שלו) ולא נכנס לגמר המתקיים היום. בשעות הערב התקיימה תחרות ההזדמנות השנייה (רפסאז'). שגיב יצא יחד עם עוד 19 טריאתלטים לסיבוב שני של התחרות, ממנו החמישה הראשונים זכו בכרטיס לגמר.

שחר שגיב רוכב | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

הוא ניהל היטב את תחרות ההזדמנות השנייה ובריצה, המסיימת את התחרות, הוא התמקם לאורך כל הדרך בין שני הראשונים. אלא שכ-50 מטרים לפני הסיום, הוא הביט בלוח העונשים ומצא שם את שמו, כמי שעליו לבצע עונש עצמי של עצירת הריצה למשך 10 שניות. בתחרות למרחק כה קצר, העצירה הייתה משמעותית במיוחד והוא ירד למקום ה-16 מבין 20 המתחרים.

"אני מאוכזב מאד. זוהי תחרות מיוחדת ורציתי להשתלב בגמר הפסטיבל הזה, אך לא הצלחתי. זה לא שאני לא בכושר, ההיפך הוא הנכון. זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שספגתי עונש. בנקודת ההחלפה בין הרכיבה לריצה, האופניים שלי עברו את קו ההפרדה ועל כך ספגתי את העונש. זוהי טעות של חוסר תשומת לב רגעית, משהו שלא קרה לי מעולם", אמר שגיב.

שחר שגיב ממשיך מגרמניה למחנה אימונים בספרד וב-29 ביולי ישתתף בתחרות נוספת במסגרת סבב אליפות העולם (בסנדרלנד, בריטניה), אחריה יחזור לספרד למחנה אימונים מסכם. ב-18 באוגוסט ישתתף בתחרות ה"טסט איוונט" בפריז, באתר בו ייערכו גם תחרויות הטריאתלון במשחקים אולימפיים בקיץ הבא.

שחר שגיב | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

עוד בהמבורג, השתתפה סגנית אלופת ישראל יהלי ויתקין באליפות העולם לנוער. התחרות נערכה למרחק ספרינט (750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה על אופניים ו-5 ק"מ ריצה). הישראלית סיימה במקום ה-46 מתוך 60 מתחרות עם זמן של 1:01:55 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג