היסטוריה: מדליית כסף לטריאתלט שחר שגיב במשחקים האירופיים בפולין!

הישג אדיר לישראלי בקראקוב, לאחר שסיים את התחרות למרחק האולימפי עם 1:46:51 שעות, שנייה אחת בלבד אחרי המנצח וטל ת'ורן הנורווגי. אביו שמי שגיב סיפר: "תחושות עילאיות, אנחנו מאושרים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב אחרי הסיום | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

היסטוריה לענף הטריאתלון הישראלי במשחקים האירופיים בפולין! הטריאתלט הישראלי שחר שגיב זכה היום (רביעי) במדליית הכסף בתחרות למרחק האולימפי שנערכה בקראקוב, עם זמן של 1:46.51 שעות, מרחק של שנייה אחת מהמנצח וטל ת'ורן הנורווגי.

שגיב פתח בצורה פושרת את השחייה ויצא מהמים במקום ה-33 אחרי 19:02 דקות, מרחק 47 שניות מהמובילים. באופניים, החלק החזק ביותר של הישראלי, הוא התייצב בראש הדבוקה השנייה, כשהפער שלו מהפסגה כבר הגיע ל-1:08 דקות אחרי 15 ק"מ של רכיבה. אלא שאז החלה הדבוקה השנייה לסגור על הראשונה ואחרי 30 ק"מ שחר הצטרף לדבוקה המובילה וסיים את החלק של האופניים במקום השלישי.

שחר שגיב רוכב | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

עם הירידה לריצה לאחר שטח ההחלפה השני, שגיב לקח את ההובלה לפרק זמן קצר והכתיב את הקצב, כשיחד איתו עוד כמה טריאתלטים צמודים בדבוקה המובילה, כשההובלה החליפה ידיים מספר פעמים. גם עם ההאצות בקצב, שגיב נשאר בין המובילים, שנותרו לקראת הסיום חמישה וניסה לתקוף בעצמו לקראת הסיום, אך הנורווגי השיג אותו בסוף ושגיב הצליח לשמור על המקום השני ולעשות היסטוריה.

אביו, הספורטאי האולימפי ד"ר שמי שגיב סיפר בסיום: "התחושות עילאיות, זה הפרס הגדול של אבא שמלווה ספורטאי מגיל 6, זו תחושה עילאית. במיוחד אחרי שהתחרות התפתחה לא הכי טוב עבורו, אבל אנחנו יודעים שהוא יודע לסגור ברכיבה וגם בריצה הוא נראה מעולה, אם היו עוד 10-5 מטר, הוא היה אפילו מנצח, אבל אנחנו מאושרים. אחרי השחייה אמרתי כבר שהתחרות הלכה, ראינו את המובילים וראינו שאין שם איזה חבר'ה שעובדים, ובחצי השני של הרכיבה ידענו שהפערים מצטמצטים ואיך שראינו אותו ידענו שיהיה טוב".

שחר שגיב בקו הסיום | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

עוד מהזווית הישראלית בתחרות, איתמר לבנון סיים במקום ה-49 עם זמן של 1:54:48 שעות, 7:58 דקות אחרי המנצח. איתמר אשד שהגיע אחרי שתי תחרויות טובות במקסיקו ובמונטריאול בסמוך למועד התחרות, חש ברע ופרש מהתחרות במהלך הרכיבה. את הנבחרת הישראלית מלווים בתחרות המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון ומאמן בנבחרת ליאור כהן ואיש הצוות הרפואי דוד רזניק.

דני אורן, מנהל המשלחת ומנהל היחידה לספורט הישגי סיפר: "הישג אדיר לשחר, ביצוע תחרות מעולה, בתחרות הטריאתלון המתקיימת במסגרת משחקי אירופה בפולין. שחר ידע להתעלות על עצמו ולסיים במקום השני עם מדלית כסף. ההישג מקנה לשחר נקודות חשובות בדירוג למשחקים האולימפיים בפריז".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג