שחר שגיב: "אני כל כך שמח, חשבתי כבר אחרי השחייה שזה אבוד"

אחרי שעשה היסטוריה עם מדליית כסף במשחקים האירופיים בפולין, הטריאתלט הישראלי סיפר על התחרות הקשה: "יצאתי מהמים ממש לא טוב, אבל הייתה תחרות מלאת תהפוכות, כל הקפה שעברה, זה רק נתן לי עוד ביטחון. לא הפסקתי להאמין"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב על הפודיום | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

היסטוריה היום (רביעי) לטריאתלון הישראלי, לאחר ששחר שגיב זכה במדליית הכסף במשחקים האירופיים בפולין, בתום תחרות דרמטית ומלאת תהפוכות בקראקוב. מיד עם סיום התחרות סיפר שגיב הנרגש: "אני כל כך שמח, אני עדיין מעכל את כל העניין הזה, באמת תודה לכולם מהבית ששמחו. זו הייתה תחרות עם כל כך הרבה תהפוכות בשבילי, יצאתי מהמים ממש לא טוב, באופניים היה איזה שלב שאמרתי כבר שזה אבוד, אבל הייתה תפנית, הצלחנו לגשר קדימה, ואז אמרתי – Game Time, אני יודע מה אני שווה. ישר בריצה עליתי קדימה עם תחושה טובה וידעתי שאני הולך עם זה עד הסוף"

מתי הבנת שאתה יכול לעשות כאן מדליה?
"כל הקפה שעברה, זה רק נתן לי עוד ועוד ביטחון שאני יכול להיות שם, הרגשתי שאני שולט בקצב, נכנסתי לתחושה טובה וכל הזמן אמרתי לעצמי בראש שאם אני סובל, הם סובלים כפול ארבע. תכננתי כבר את המהלך של הניצחון, אבל הנורווגי הצליח לעקוף אותי. רדפתי אחריו כל הדרך אל הפיניש, אבל אני באמת יכול להיות מרוצה מזה".

שחר שגיב עם המדליה | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

איך הצלחת להגיע להישג הזה אחרי פתיחת עונה לא כל כך טובה?
"התחלתי את העונה ממש לא טוב באמת, על אף שאני יודע באיזה כושר טוב הייתי, וזו הייתה האמונה שלי. אני מתרכז בתחרויות הגדולות ואני בכושר הכי טוב שהייתי בחיים, לא הפסקתי להאמין ובסוף הדברים התחברו. כל תחרות שלא הלכה טוב, ידעתי שזו מהמורה לקראת התחרויות הגדולות: היום, הטסט איוונט בקיץ ובשנה הבאה המשחקים האולימפיים

החלום על מדליה גם בפריז?
"תמיד, אני לא מתאמן רק בשביל להשתתף, את זה עשיתי בטוקיו, אני מגיע לפריז בהחלט עם ציפיות".

איך חוגגים?
"זה לא קרה לי כל כך הרבה פעמים בקריירה, אז אני עוד לא יודע איך חוגגים את זה, אבל אעדכן איך היה. סומך על דוד רזניק וליאור כהן הצוות המקצועי שידעו לעשות לנו שמח. אני רוצה להגיד גם תודה לכולם בארץ, למאמן שלי והצוות שלי, לאיגוד הטריאתלון, ליחידה לספורט הישגי ולוועד האולימפי. תודה מיוחד להרבלייף ואלטשולר שחם על שמסייעים לי לעמוד ביעדים הגבוהים שאני והצוות מסמנים עבורי".

שחר שגיב אחרי הסיום | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון ומאמנו של שחר ליאור כהן הוסיף: "מראש אמרנו שאנחנו הולכים לעשות דבר גדול, זה חשוב לצוות, חשוב לשחר, להראות ככה את היכולת בתחרות משמעותית. היינו קרובים מאוד לשמוע את התקווה פה אבל אנחנו לא חזירים, מסתכלים קדימה".

ההצהרות על מדליה לפני התחרות: "זה לגמרי היה חישוב מושכל, אני בדרך כלל לא אוהב לצאת בהצהרות, אבל הוא נראה כל כך טוב באימונים לאחרונה. הוא ברמות הכי גבוהות שיש והוא הוכיח את זה, זה מאוד חשוב לו לביטחון, הוא נרגש פה ונהנה ובאמת באמת מדהים. אנחנו מאושרים מאוד מהרגע".

שחר שגיב רוכב | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג