הישג נהדר: איתמר לבנון עלה לגמר אליפות אירופה בטריאתלון ספרינט, 4 גמרים לנוער

הטריאתלט הישראלי הרשים עם מקום שני במקצה חצי הגמר באליפות הנערכת בטורקיה ויתחרה בגמר האיכותי. מעיין גלנץ, רוי ברון, אייל וינשטיין ויהלי ויתקין עלו לגמר באליפות לנוער והשלימו יום חלומי לישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר לבנון בתחרות במרוקו | צילום: פרטי

הישגים נהדרים לנבחרת ישראל בטריאתלון היום (שישי) באליפות אירופה בספרינט הנערכת בטורקיה. איתמר לבנון העפיל לגמר מקצה העלית עם מקצה חצי גמר מרשים, ובנוסף לא פחות מ-4 טריאתלטים העפילו למקצי הגמר באליפות לנוער: מעיין גלנץ, רוי ברון ואייל ויינשטיין עלו מבין הנערים, ויהלי ויתקין עלתה מבין הנערות.

מקצי חצי הגמר נערכו למרחק של 270 מטר שחייה, 8 ק"מ רכיבה על אופניים ו-1.7 ק"מ ריצה. בכל אחד משלושת המקצים בחצי הגמר 10 הראשונים עולים לגמר, שיתקיים מחר. לבנון, שמתחרה גם בקטגוריה עד גיל 23, נתן מקצה נהדר בו סיים במקום השני עם זמן של 21:31 דקות, מה שהקנה לו את המקום בגמר האיכותי. במקצה הראשון שחר עגור סיים במקום ה-18 עם 22:57 דקות ועלה לגמר ב'.

לכתבות נוספות בנושא:
עם 13 ישראלים: אליפות אירופה בטריאתלון ספרינט יוצאת לדרך בטורקיה
מקום 37 לשחר שגיב בסבב אליפות העולם בסנדרלנד: "מאוכזב, ננתח מה לא עבד"
בין הדולומיטים לרמת הגולן, איך מתאמנים בחום? האזינו!

במקצה העלית לנשים לא הצליחו אביב לוי והגר כהן כליף להעפיל לגמר, אולם יתחרו בגמר ב'. כהן כליף סיימה במקום ה-18 את חצי הגמר הראשון בזמן של 25:11 דקות, אביב לוי סיימה במקום ה-17 בחצי הגמר השני עם 24:53 דקות. לוי סיפרה בסיום: "הרגשתי חולשה וסחרחורת. היתה זו הרגשה מוזרה שמעולם לא חוויתי. לא ויתרתי למרות החולשה הנוראית וסיימתי את הריצה על סף עילפון במקום ה-17. אני מאוד מאוכזבת".

אביב לוי | צילום: צלמי שוונג

באליפות לגיל הנוער, מעיין גלנץ סיים במקום החמישי בחצי הגמר הראשון עם זמן של 21:59 דקות והיה הראשון להבטיח מקום בגמר. באותו מקצה עומר צפריר סיים 18. בחצי הגמר השני רוי ברון סיים רביעי עם 21:56 דקות ואייל ויינשטיין עשירי עם 22:11 דקות ושניהם עלו לגמר. בחצי הגמר השלישי תומר שפירא סיים 17 עם 23:02 דקות. שפירא וצפריר עלו לגמר ב', שייערך גם הוא מחר.

אצל הנערות, יהלי ויתקין הצליחה להעפיל לגמר לאחר שסיימה עשירית בחצי הגמר השני עם 25:19 דקות, עדי כספי סיימה במקום ה-16 בחצי הגמר הראשון עם 26:36 דקות, הילה אריאס סיימה 15 בחצי הגמר השלישי עם 26:12 דקות ואופק לוינסקי סיימה במקום ה-20 באותו מקצה עם 28:17 דקות. כל השלוש – כספי, אריאס ולוינסקי, יתחרו בגמר ב'.

יהלי ויתקין | צילום: צלמי שוונג

מי שמוביל את המשלחת של ישראל לטורקיה הוא מאמן פרויקט הבוגרים של נבחרת ישראל ענר שרמן, אליו מצטרפים המאמנים עידן סנדק (טרימור) וניר יגודה (רוד ראנר)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג